Otetaan nyt esim. kaalilaatikko jota valmistin tänään.
kaali 1.5e
lihat 2.5e
riisi 20 centtiä
sipuli 10centtiä
yht= n.4.5e iso satsi josta syön 5 kertaa.Paistan voissa pannulla tulevina päivinä , maito, ruislimppu
lisäksi aamuin illoin puuroa , marjoja (puolukka, mustikka, mustaherukka)
mitä muita edullisia teette?
tämä on mun herkku!
Itsetehty terveellinen maukas ruoka liki ilmaista
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Makaroonia ja sekaan hk lenkkiä. 2päivää syön siitä. ja maksaa noin 3 euroa.lisukkeesi ketsuppia mitä on yleensä aina .
- Anonyymi
Minä teen aika paljon erilaisia kiusauksia ja laatikoita perunasta. Kalaa, kanaa, papuja taikka soijarouhetta sekaan. On edullisia ruokia, varsinkin soijarouheella tulee perunasoselaatikko todella edullinen ruoka ja maistuu kyllä perheelle.
Hapankaalia teen syksyisin ja siitä saa uunissa edullista ruokaa, hapankaalipataa tulee tehtyä aika usein, kun talvella leivinuunia tulee lämmitettyä. Ohjeita löytyy netistä hyvin Ranskasta ja Sveitsistä. - Anonyymi
Olen täsmälleen samaa mieltä!
Olen lisäksi ylpeä vanhemmistani jotka opettivat minut kokkaamaan ja leipomaan. nami nami. - Anonyymi
MIKÄÄN EI OLE ILMAISTA JOKA MAKSAA. JOS KAALI MASKOI 1,50 E SE EI OLLUT ILMAISTA.
Älä kerro valehellisia juttuja.
Suomessa ei saa ilmaista ruokaa. Kun kasvatat vihanneksia tai hedelmiä, nekin maksaa, taimet ja siement, kasteluvesi, multa ja sakset, ja kaikki. - Anonyymi
Ompas ravintoköyhää sapuskaa , syö kiviä niin säästät enempi !
- Anonyymi
Minäkin teen kaalilaatikkoa aina isoimmalla vuokalla ja päälle tietenkin pekonia. Osan pakastan, sillä kaalilaatikko on tosi hyvää pakasteesta kuumennettuna myöhemmin.
- Anonyymi
Mutta kun pelkkä yksi pääruoka ei riitä. Kaksi lämmintä ruokaa vähintäin päivässä. Lisäksi on aamupala, iltapala sekä kaksi välipalaa päivässä. On oltava leipä, levitettä, maitoa sekä kalleita salaattitarpeita lisäksi. Tuollainen elämän "halpuuttaminen" on porvareiden provoamista ja pilkkaa.
- Anonyymi
Miksi ette kerää kpyjä ja kesällä heiniä pakasteeseen? Ne on ilmaista. Kävyt menee moneksi paistaen, keitäen, ja sipseinä, vähän voi sulaa päälle tai kieputtelet sokerissa, niinma.
heinistä tulee ihanaa salaattia, vähän mielikuvitusta hei, ruokiin, useat kukatkin on syötäviä, kun joku tuo kikkia senkun pistelet poskeesine!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614706Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803157- 472493
- 342215
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98912