Turve loppuu.

Anonyymi

Harmittaako? Vai onko ilo ylimmillään?

31

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreiden ja Kepun vaatimuksesta tuvetuotanto ajetaan alas, seuraus on jo nyt, haketta ja kivihiiltä tuodaan ulkomailta, siinä se autuus sitte on, Vihreät ja Kepu pettää aina ja lisää Yrityskonkursseja ja Työttömiä on seuraus, Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen

      • Anonyymi

        Turpeen polton loppuminen on hyvä asia. Eikä hallituksen päätöksillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Se olisi loppunut joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpeen polton loppuminen on hyvä asia. Eikä hallituksen päätöksillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Se olisi loppunut joka tapauksessa.

        Hyvä että turpeen poltto loppuu. Uusiutumaton luonnonvara.


    • Anonyymi

      Olen kyllä samaa mieltä Jussi Halla-ahon kanssa että maaseuden ihmiset pärjäisivät kyllä rehellisellä työllä ilman tukiaisikin.

      • Anonyymi

        Lakkaa nostamassa tukiaisia. Ei ne ole pakollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaa nostamassa tukiaisia. Ei ne ole pakollisia.

        Näinhän se on, ei niitä tukia ole pakko ottaa vastaan, ne voi lahjoittaa valtiolle.
        Koskahan Halla-aho palauttaa isot puoluetuet.


      • Anonyymi

        Justiinhan hän kertoi ettei tukia lopeteta. Mitä ihmeen peliä tää oikein on. Puhukaa edes totta.!


    • Anonyymi

      Turvetuotannon alasajolla ei ole paskankaan vaikutusta ilmastonmuutokseen kuten ei Suomi nimisen firman lopettamisellakaan. Mikään viisari ei värähtäisikään vaikka täällä ei asuisi ketään. Turhaa jeesustelua ja vihervasurien märkiä päiväunia.

      • Anonyymi

        Jokaisen valtion on hoidettava oma osuutensa. Suomi niiden mukana. Persut ei tuota kokonaisuutta valitettavasti ymmärrä, vaan huutavat ja rähjäävät tyhjänpäiväisyyksiä aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen valtion on hoidettava oma osuutensa. Suomi niiden mukana. Persut ei tuota kokonaisuutta valitettavasti ymmärrä, vaan huutavat ja rähjäävät tyhjänpäiväisyyksiä aamusta iltaan.

        Notti,tuo vihervasemmistolainen lehtityttö.


      • Anonyymi

        Se nyt on ihan sama mitä merkitystä on ilmaston kannalta, mutta on se ainakin törkeä temppu tuhota kaikki hienot suot tulevilta sukupolvilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on ihan sama mitä merkitystä on ilmaston kannalta, mutta on se ainakin törkeä temppu tuhota kaikki hienot suot tulevilta sukupolvilta.

        Suomessa kasvaa uutta turvetta enemmän mitä kulutetaan eri muodossa! Se, että turveteollisuus ajetaan alas, ei pelasta maailmaa, koska jollain se lämpö ja vesi on lämmitettävä. Nyt kävi niinkuin on pelätty, että ulkomailta aletaan tuomaan energiaa Suomeen, toisinsanoen, ehkä vähän Suomen päästöt vähenee, mutta ne päästöt vain siirtyvät sinne ulkomaille!! Eli kokonais päästöjen osalta tulos on plus miinus nolla.. Eli hölmöläisten hommaa Piipertäjien touhu!! Kaikenlisäksi pelkään, että Lämmöntuotannon kustannukset alkavat nousta rajusti kohtapuoliin.. ulkomailla hoksataan, että Suomalaiset ovat pakkorakosessa energian oston suhteen..alkaa pian muistuttaa vähän Carunan touhua.. eikös se Carunan kauppakin ollut jonkun Piipertäjän junailema?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kasvaa uutta turvetta enemmän mitä kulutetaan eri muodossa! Se, että turveteollisuus ajetaan alas, ei pelasta maailmaa, koska jollain se lämpö ja vesi on lämmitettävä. Nyt kävi niinkuin on pelätty, että ulkomailta aletaan tuomaan energiaa Suomeen, toisinsanoen, ehkä vähän Suomen päästöt vähenee, mutta ne päästöt vain siirtyvät sinne ulkomaille!! Eli kokonais päästöjen osalta tulos on plus miinus nolla.. Eli hölmöläisten hommaa Piipertäjien touhu!! Kaikenlisäksi pelkään, että Lämmöntuotannon kustannukset alkavat nousta rajusti kohtapuoliin.. ulkomailla hoksataan, että Suomalaiset ovat pakkorakosessa energian oston suhteen..alkaa pian muistuttaa vähän Carunan touhua.. eikös se Carunan kauppakin ollut jonkun Piipertäjän junailema?

        Eihän turpeen käyttöä ole missään kielletty. Mistä nämä Persut oikein narisee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen valtion on hoidettava oma osuutensa. Suomi niiden mukana. Persut ei tuota kokonaisuutta valitettavasti ymmärrä, vaan huutavat ja rähjäävät tyhjänpäiväisyyksiä aamusta iltaan.

        Näin asia juuri on. Persut ovat vastuuttomia marisijoita. Aivan tarpeeksi on polttoturpeen nostolla pilattu vesistöjä,luonnon monimuotoisuutta ja ilmaa.


    • Anonyymi

      Vihreille ja muille ituhipeille tiedoksi: Kuiviketurpeen käyttö mm. broilerituotannossa on eläinsuojelu ja -hyvinvointiasia.

      • Anonyymi

        Ei kuiviketurpeen käyttöä ole kielletty. Sitä käytetään nyt ja tulevaisuudessa. Mitä ihmettä täällä oikein kitistään?


    • Anonyymi

      Ei turpeen käyttöä ole kielletty, se on totta. Mutta Piipertäjien vaatimuksesta turpeen verotuksen nostolla siitä tehdään kilpailukyvytöntä muihin energia materiaaleihin nähden!!! Tästä syystä nyt tuodaan haketta ja kivihiiltä maailman ääristä Suomeen! Ja yksi seikka ihmetyttää Piipertäjien touhussa: Miksi turpeen verotusta korotettiin,mutta ei kivihiilen, vaikka ovat noin yhtä saastuttavia?? No, itse vastaan- koska Helsinki tuottaa suurelta osin sähkön ja lämmön KIVIHIILELLÄ. Eihän se käy päinsä, että kustannukset nousee Pääkaupunkiseudulla!! Tai Piipertäjillä alkaa muuten palelemaan!!!

      • Anonyymi

        Kaikkien polttoaineiden veroa korotettiin yhtä paljon, myös kivihiilen. Eli turpeen kilpailukyky on sama kuin ennen korotusta. Turpeen käyttö on muuten vähentynyt viime vuosina lähes 30 prosenttia. Veroilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Muistaa notti ja muut että vihreä aate on Suomen syöpä,joka tuhoaa maaseudun elinkeinot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaa notti ja muut että vihreä aate on Suomen syöpä,joka tuhoaa maaseudun elinkeinot.

        Persuaate vie Suomen turmioon, vararikkoon ja umpioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuaate vie Suomen turmioon, vararikkoon ja umpioon.

        koronarokotetta tärkeämpää olisi kehittää vastamyrkky vihreää aatetta vastaan.On se niin sakia aate,ettei ees kommunismi oo sellaanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koronarokotetta tärkeämpää olisi kehittää vastamyrkky vihreää aatetta vastaan.On se niin sakia aate,ettei ees kommunismi oo sellaanen.

        No miten tuon nyt ottaa. Neuvostoliitossa tapettiin n.20.000 000 ja Kiinassa joittenkin arvioiden mukaan jopa 50.000 000 kommunismin vastustajaa. Tietääkseni vihreä aate ei ole tappanut ketään. Äärioikeistokaan, johon Persut lukeutuu ei ole maailmanlaajuisesti pääsyt noihin lukuihin. Vaikka yritys ollu hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tuon nyt ottaa. Neuvostoliitossa tapettiin n.20.000 000 ja Kiinassa joittenkin arvioiden mukaan jopa 50.000 000 kommunismin vastustajaa. Tietääkseni vihreä aate ei ole tappanut ketään. Äärioikeistokaan, johon Persut lukeutuu ei ole maailmanlaajuisesti pääsyt noihin lukuihin. Vaikka yritys ollu hyvä.

        Tässä olikin kyse MAASEUDUN ELINKEINOJEN tappamisesta,jota viherhörhöt ajaa fanaattisesti notti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaa notti ja muut että vihreä aate on Suomen syöpä,joka tuhoaa maaseudun elinkeinot.

        Vihreitä kun olis kuunneltu jo 1980 luvulla ja ryhdytty ilmastonmuutosta hillitsemään ei olis paskat housuissa kuten nyt. Persut haluaa polttaa kaikki Suomen suot ja lisätä ilmastonmuutosta ja maahanmuuttajien pyrkimistä Suomeen ilmastopakolaisina. Logiikka tuntuu järkevältä. Katotaan 20 vuoden päästä niin katastrofi on totisinta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tuon nyt ottaa. Neuvostoliitossa tapettiin n.20.000 000 ja Kiinassa joittenkin arvioiden mukaan jopa 50.000 000 kommunismin vastustajaa. Tietääkseni vihreä aate ei ole tappanut ketään. Äärioikeistokaan, johon Persut lukeutuu ei ole maailmanlaajuisesti pääsyt noihin lukuihin. Vaikka yritys ollu hyvä.

        Eikös vihreitten perustajat ollut näitä äärikommunisteja melläkin samoin monessa muussa maassa.Samat näyttää olevan heillä toimintatavat ,kommaritki aluksi ilmoitti olevansa jos jonkin asialla kunnes vakiinnuttivat valtansa,silloin alkoi vainot.


    • Anonyymi

      Kyllä turpeen kilpailukyky ajettiin alas Päästöoikeuksien ja Verojen noston avulla! Nyt on halvempaa tuoda esim. haketta maailman ääristä lämmittämään asutuskeskuksia,

      • Anonyymi

        Kyllä haketta ja muuta puuta on Suomeen tuotu aina. Ei siihen ole turpeen verotus mitään vaikuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haketta ja muuta puuta on Suomeen tuotu aina. Ei siihen ole turpeen verotus mitään vaikuttanut.

        On on, mutta nyt sitä tuodaan entistä enemmän. Jollainhan se turpeen jättämä vaje on täytettävä! Toivottavasti se vaje pystytään täyttämään tulevaisuudessa täysin kotimaisella hakkeella, ettei tarvitsisi tuoda yhtään ulkomailta, jäisi sekin raha Suomeen ja työllistäisi oman maan kansalaisia!! Turpeen verotus juurikin vaikuttaa siihen, että haketta on nyt halvempaa tuoda ulkomailta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, mutta nyt sitä tuodaan entistä enemmän. Jollainhan se turpeen jättämä vaje on täytettävä! Toivottavasti se vaje pystytään täyttämään tulevaisuudessa täysin kotimaisella hakkeella, ettei tarvitsisi tuoda yhtään ulkomailta, jäisi sekin raha Suomeen ja työllistäisi oman maan kansalaisia!! Turpeen verotus juurikin vaikuttaa siihen, että haketta on nyt halvempaa tuoda ulkomailta!

        Turve pois kattiloista ja haketta tilalle! Ja nevaäijät kortistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turve pois kattiloista ja haketta tilalle! Ja nevaäijät kortistoon!

        Kortistossa ollaan.. tuli kesäloma ensimmäistä kertää 25 vuoteen!!


    • Anonyymi

      Ei harmita .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe