raketteihin! Kaikki 180 e!!! Kun en kehtaa mennä katsomaan toisten raketteja jos ei mullakin ole niin oli pakko ostaa. Noloa mennä toisten kustannuksella katsoon. Mä syön lunta sitten.
Tää hulluus saisi loppua eikä pakottaa ihmisiä ostamaan raketteja jotka menee taivaan tuuliin. Surullista suomessa.
Multa meni kaikki ruokarahat
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myy tietokoneesi ja nettisi niin saat raha aostaa lisää raketteja.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus.
- Anonyymi
Muuta vaikka Pohjois-Koreaan, missä valtio huolehtii kaikesta, myös nälästä !
- Anonyymi
män 0€olusii 0€ raketteihin.Takkapuut omalta maalta...säästö;150€.
- Anonyymi
Veikkaan että ostit muutaman lasisen Kosmonaut"" raketin myös ??!! Kyllä se lumenkin kans lasissa menee !?? Siis sulla menee hyvin , me päästään tai joudutaan yöksi töihin !! No maistuu sekotteet huomennakin !!
- Anonyymi
Taivas varjelkoon jos avaruudesta sataisi ufoja, ampuisivat niitä alas, yrittäisivät.
- Anonyymi
Todellisuudessa aloittajalla on 0 eur eikä raketteja saatika ruokaa.
- Anonyymi
Oluisiin meni 23 euroa ja muihin juotaviin 56 euroa. Raketteihin meni 155 euroa. Kyllä on kallista juhliminen.
- Anonyymi
Skumppa 120 e, oluet 60 e nakit 40 e , siideri 50 e sinappi 10 e ja raketit 300 e
- Anonyymi
Eipä pysty köyhä tähän.
- Anonyymi
Heräsin just vartti sitten ja laiton kahvii tulemaan... Pitäsikö muka vielä vääntäytyä johonkin kauppaan muka hakeen jotain raketteja ja vielä alkoon hakeen juotavia...? Vääntäkää kuulkaa torttua ja nauttikaan pullan tuoksusta!
- Anonyymi
no mikä on olut tilanne?onko eka jo juotu???
- Anonyymi
Opettele ajattelemaan oikein, sinulla on siihen vuosi aikaa. Kun pysyt kotona, et osta raketteja niin siivoojat tykkää ja rahasi säästyvät, nekin vähäiset rahasi
- Anonyymi
5 olutta juotu ja kuselle pitää mennä koko ajan. Köyhällä on aina olutta kippis ja hyvää uutta vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787