Kohta ollaan 100 eron tuntivauhdissa.
https://eroakirkosta.fi/static/tilastot/tuntikohtaiset_erot
Viimeinen tunti 94 eroa
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään eroaa n. 1200 eli jäädään alle 40 000 EK eroissa. Päälle tulevat DVV noin kolme eroa.
- Anonyymi
Itse kävin joulukuun alussa kirkkoherranvirastossa eroamassa, koska pystyin samalla sanomaan suorat sanat naamatusten. Kyllä siinä viraston tantta kuunteli korvat punaisina kun minä annoin tulla mennen ja tullen ettei kirkolla ole enää mitään virkaa ja oikeutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kävin joulukuun alussa kirkkoherranvirastossa eroamassa, koska pystyin samalla sanomaan suorat sanat naamatusten. Kyllä siinä viraston tantta kuunteli korvat punaisina kun minä annoin tulla mennen ja tullen ettei kirkolla ole enää mitään virkaa ja oikeutusta.
Paitsi että tantta oli siellä vain töissä. Sinä nillitit jollekin toimistosihteerille, kun olisi pitänyt ottaa yhteyttää seurakuntasi kirkkoherraan ja lässyttää hänelle.
Sama kuin valittaisit kaupan myymäjälle kaupan korkeita hintoja. Kun valitus pitäisi osoittaa kauppiaalle. - Anonyymi
Huomioonottaen vuoden viimeiset tunnit, veikkaan, että jonnekin 1 700-1 800:n paikkeille päädymme.
Ei hyvä!
Toivottavasti DVV pelastaa vuoden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioonottaen vuoden viimeiset tunnit, veikkaan, että jonnekin 1 700-1 800:n paikkeille päädymme.
Ei hyvä!
Toivottavasti DVV pelastaa vuoden.Se mikä kruunaa tämän vuoden on kasteosuuden romahtaminen.
https://www.chartgo.com/share.do?id=139ca5e2aa
Kirkosta eroaminen on vielä pääroolissa kirkon jäsenosuuden laskussa, mutta alkaa jo olla, että kasteosuuden laskusta on kirkolle enemmän mainehaittaa ja kohta myös enemmän jäsenosuushaittaa.
- Anonyymi
Just äsken katsoin tilanteen, 666 eroa tänään. Nyt saattaa mennä 100 tunnissa rikki klo 15-16. Olisi jo aikakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207