Härski temppu, enää ei voi tilata pelkkää digilehtiä, vaan "täyspaketin" jossa tulee paperi ja digi lehti. Mitä taantumasta, ei oo tätä päivää, hinta on lähes Ilkan hinta ja tulee kerran viikossa , lähes 3 euroa kappale, hävetkää.
Lapuan Sanomat digilehti
12
1090
Vastaukset
- Anonyymi
Lehtien tilaaminen on täysin vapaaehtoista! Kukaan ei pakota tilaamaan Lapuan Sanomia, eikä muutakaan maksullista aviisia!
- Anonyymi
Mutta kun on niin muka valittaa.
Minä niin tykkään valittamisesta.
Mä saa siitä orgut, lun valitan.
- Anonyymi
Joo, oot oikias ei pakko tilata, lopetan tilauksen kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Suuri menetys 🤭
- Anonyymi
Aloittaja on väärässä, digilehden voi tilata yksikseen ilman paperilehteä.
Mistähän moinen verbaalipieru kumpusi? - Anonyymi
Stnan kallis on pelkkä digilehtikin. Ryöstöä !
- Anonyymi
Halpa, kun satasella saa vuoden.
- Anonyymi
Tämän päivän lehdessä ei ollut pelkkää digversio tarjollakaan, katsokaa vaikka. Koko sivun ilmoitus , löytyy varmasti.
- Anonyymi
Digilehti 75 euroa / 12 kk
- Anonyymi
Opiskelijan digilehtitilaus 30 euroa / 12 kk
- Anonyymi
Lapuan Sanomia myydään lehden nettisivuilla seuravasti :
Lapuan Sanomat on tiistaisin ja torstaisin ilmestyvä paikallislehti.
Tilaushinnat:
Jatkuva tilaus 113 euroa / 12 kk
4 kk pätkätilaus 49 euroa
Digilehti 75 euroa / 12 kk
Opiskelijatilaus 60 euroa / 12 kk
Opiskelijan digilehtitilaus 30 euroa / 12
ELI 2 kertaa viikossa ilmestyvänä myydään ja laskutetaan mutta ilmestyy vain kerran ! - Anonyymi
Digilehteä voi lukea missä vaan.
Paperista lehteä vain siellä mihin se tulee ja myös hiukan vanhentuneena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753