P Haavisto ei ole saanut kansan luottamusta
hänen pitäisi jättää pestinsä.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa ei luota Haavistoon. Hallitus luottaa.
Siksi kansa ei luota enää hallitukseenkaan.- Anonyymi
Ai se sama hallitus joka päätti perustuslakivaliokunnan tominnasta? Eikö ole jännä yhteensattuma?
- Anonyymi
Sai eduskunnan luottamuksen.
- Anonyymi
Täpärästi sai hallitusmafian luottamuksen
- Anonyymi
Lopeta jo se Haaviston vainoaminen!
Haavisto ei ole tehnyt mitään väärin.
Ministeri käskee omassa ministeriössään ja muut tottelee joko vikisten tai vikisemättä.- Anonyymi
Haaviston puoliso lähti jo Berliiniin etsimään uutta asuntoa pariskunnalle
- Anonyymi
Näin on. Ennen joulua julkaistun kyselyn mukaan puolet suomalaisista on sitä mieltä että Haaviston pitäisi erota, ja vain kolmas oli sitä mieltä että ei. Tämä tulee hankaloittamaan hallituksen työskentelyä huomattavasti heti eduskunta palaa joululomilta
- Anonyymi
Eikö perussuomalaistenkin olisi syytä katsoa, millaista toimintaa sen oman eduskuntaryhmän kansanedustajat harrastavat. Aika moni joutuisi jättämään tehtävänsä siinä ryhmässä, jos asioita käsiteltäisiin oikeudessa.
- Anonyymi
Ja ketä kiinnostaa!?!?!?!? Sallikaa minun nauraa! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!
- Anonyymi
Niinistö on visusti pysytellyt hiljaa. Ei kommentointia edes runomitassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio417600Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4765541Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1544089Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin863944Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1732757