Hyvää Uutta Vuotta 2021

🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee 😨

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää uutta vuotta! Ei varmaan ole helppoa olla koiran omistaja vuoden viimeisenä päivänä.

      • Kiitos! Mulla on semmoinen fatalistinen asenne, että tää on tätä. Täytyy olla normaalisti, eikä koiraa saa alkaa hyysäämään, kun se palkitsee sitä pelkokäyttäytymistä. Täällä sisällä se ei ole vielä hermostunutkaan, kun ei kokoajan kuulu jyskettä (vielä)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kiitos! Mulla on semmoinen fatalistinen asenne, että tää on tätä. Täytyy olla normaalisti, eikä koiraa saa alkaa hyysäämään, kun se palkitsee sitä pelkokäyttäytymistä. Täällä sisällä se ei ole vielä hermostunutkaan, kun ei kokoajan kuulu jyskettä (vielä)

        Älä tee siitä numeroa. Se, että sä mietit asiaa, koira vaistoaa sen. Muista, että koirasi lukee ajatuksesi. Se jopa haistaa, jos sä stressaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee siitä numeroa. Se, että sä mietit asiaa, koira vaistoaa sen. Muista, että koirasi lukee ajatuksesi. Se jopa haistaa, jos sä stressaat.

        En stressaa. Enempi säälittää kun koira aloitti tasan klo 18 hermostuneen läähätyksen ja jalkaani nojailun.


      • No ei! Karmea pauke täällä jo. Onneksi kerettiin käydä ulkona puoli kuudelta, kun ei vielä paukkunut


      • M-nainen kirjoitti:

        No ei! Karmea pauke täällä jo. Onneksi kerettiin käydä ulkona puoli kuudelta, kun ei vielä paukkunut

        Just käytiin viimeisellä pissillä. Löytyi pieni hiljaisempi hetki jolloin neiti toimitti kiireesti asiansa lähimpään pusikkoon. Vähän kaduttaa nyt ettei menty mökille palelemaan!


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Just käytiin viimeisellä pissillä. Löytyi pieni hiljaisempi hetki jolloin neiti toimitti kiireesti asiansa lähimpään pusikkoon. Vähän kaduttaa nyt ettei menty mökille palelemaan!

        Täällä ei ole hiljaisia hetkiä. Olen yleensä sitten käyttänyt joskus yöllä, keitän usein aamukahvit jo viiden maissa niin hyvä aika lenkittää. Silloin ei enää pauku missään


    • Anonyymi

      Täällä ei vielä paukahtele ja tuoksu. Säästän hernekeitot Nuutin aattoon, niin trullit ei uskalla tulla taloon.

      • Hih ... Konstit on monet sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki! Mulla on onneksi alaovi lukossa ja sieltä videoyhteys oman oven vieressä olevaan ulko-oven avaukseen. Voi aina valita ketä laskee sisään, eikä tarvitse turvautua hernekeittoon.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hih ... Konstit on monet sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki! Mulla on onneksi alaovi lukossa ja sieltä videoyhteys oman oven vieressä olevaan ulko-oven avaukseen. Voi aina valita ketä laskee sisään, eikä tarvitse turvautua hernekeittoon.

        niiiimpä arvon palstavelikulta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        niiiimpä arvon palstavelikulta :)

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.

        :D kyllähän mä sen tiedän, ihan huumorilla näin vuoden loppuun


      • Anonyymi kirjoitti:

        :D kyllähän mä sen tiedän, ihan huumorilla näin vuoden loppuun

        Tänään ei oikein huumoria löydy!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.

        Samaa mieltä. Tuota mä olen toitottanut jo kuukausia.


    • Anonyymi

      No onneksi ei ole ihan hysteeristä koiraa. Just ite kävin vielä lenkittää koiran. Teki kaikki tarpeensa normaalisti ja paukauksille muutamia kertoja haukahteli. En välittänyt niistä haukuista mitään.

      • Kiva kun koirasi ei piittaa paukkeesta. Minullakin se edellinen ei pelännyt yhtään mitään. Enempi sitä pelättiin. Mutta tämä on Viipurista rescue koira. Sille pauke tarkoittaa kuolemaa, kun sillä lailla siellä vähennetään kulkukoiria.


    • Anonyymi

      Mulla on kenneli. Osa pelkää ja osa ei.

      • Onko rodusta riippuvainen tuo juttu?


      • Anonyymi
        M-nainen kirjoitti:

        Onko rodusta riippuvainen tuo juttu?

        Ei. Luulen että pentukokemukset vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe