Hyvää Uutta Vuotta 2021

🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee 😨

19

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää uutta vuotta! Ei varmaan ole helppoa olla koiran omistaja vuoden viimeisenä päivänä.

      • Kiitos! Mulla on semmoinen fatalistinen asenne, että tää on tätä. Täytyy olla normaalisti, eikä koiraa saa alkaa hyysäämään, kun se palkitsee sitä pelkokäyttäytymistä. Täällä sisällä se ei ole vielä hermostunutkaan, kun ei kokoajan kuulu jyskettä (vielä)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kiitos! Mulla on semmoinen fatalistinen asenne, että tää on tätä. Täytyy olla normaalisti, eikä koiraa saa alkaa hyysäämään, kun se palkitsee sitä pelkokäyttäytymistä. Täällä sisällä se ei ole vielä hermostunutkaan, kun ei kokoajan kuulu jyskettä (vielä)

        Älä tee siitä numeroa. Se, että sä mietit asiaa, koira vaistoaa sen. Muista, että koirasi lukee ajatuksesi. Se jopa haistaa, jos sä stressaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee siitä numeroa. Se, että sä mietit asiaa, koira vaistoaa sen. Muista, että koirasi lukee ajatuksesi. Se jopa haistaa, jos sä stressaat.

        En stressaa. Enempi säälittää kun koira aloitti tasan klo 18 hermostuneen läähätyksen ja jalkaani nojailun.


      • No ei! Karmea pauke täällä jo. Onneksi kerettiin käydä ulkona puoli kuudelta, kun ei vielä paukkunut


      • M-nainen kirjoitti:

        No ei! Karmea pauke täällä jo. Onneksi kerettiin käydä ulkona puoli kuudelta, kun ei vielä paukkunut

        Just käytiin viimeisellä pissillä. Löytyi pieni hiljaisempi hetki jolloin neiti toimitti kiireesti asiansa lähimpään pusikkoon. Vähän kaduttaa nyt ettei menty mökille palelemaan!


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Just käytiin viimeisellä pissillä. Löytyi pieni hiljaisempi hetki jolloin neiti toimitti kiireesti asiansa lähimpään pusikkoon. Vähän kaduttaa nyt ettei menty mökille palelemaan!

        Täällä ei ole hiljaisia hetkiä. Olen yleensä sitten käyttänyt joskus yöllä, keitän usein aamukahvit jo viiden maissa niin hyvä aika lenkittää. Silloin ei enää pauku missään


    • Anonyymi

      Täällä ei vielä paukahtele ja tuoksu. Säästän hernekeitot Nuutin aattoon, niin trullit ei uskalla tulla taloon.

      • Hih ... Konstit on monet sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki! Mulla on onneksi alaovi lukossa ja sieltä videoyhteys oman oven vieressä olevaan ulko-oven avaukseen. Voi aina valita ketä laskee sisään, eikä tarvitse turvautua hernekeittoon.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hih ... Konstit on monet sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki! Mulla on onneksi alaovi lukossa ja sieltä videoyhteys oman oven vieressä olevaan ulko-oven avaukseen. Voi aina valita ketä laskee sisään, eikä tarvitse turvautua hernekeittoon.

        niiiimpä arvon palstavelikulta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        niiiimpä arvon palstavelikulta :)

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.

        :D kyllähän mä sen tiedän, ihan huumorilla näin vuoden loppuun


      • Anonyymi kirjoitti:

        :D kyllähän mä sen tiedän, ihan huumorilla näin vuoden loppuun

        Tänään ei oikein huumoria löydy!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vielä ehtii vaikka kuinka montaa naista nimittää erheellisesti mieheksi. Pääosa kirjoittajia -minä mukaan lukien- on naisia. Sinällään on aivan sama mitä ajattelet, kun oikea henkilö tietää asioiden oikean laidan.

        Samaa mieltä. Tuota mä olen toitottanut jo kuukausia.


    • Anonyymi

      No onneksi ei ole ihan hysteeristä koiraa. Just ite kävin vielä lenkittää koiran. Teki kaikki tarpeensa normaalisti ja paukauksille muutamia kertoja haukahteli. En välittänyt niistä haukuista mitään.

      • Kiva kun koirasi ei piittaa paukkeesta. Minullakin se edellinen ei pelännyt yhtään mitään. Enempi sitä pelättiin. Mutta tämä on Viipurista rescue koira. Sille pauke tarkoittaa kuolemaa, kun sillä lailla siellä vähennetään kulkukoiria.


    • Anonyymi

      Mulla on kenneli. Osa pelkää ja osa ei.

      • Onko rodusta riippuvainen tuo juttu?


      • Anonyymi
        M-nainen kirjoitti:

        Onko rodusta riippuvainen tuo juttu?

        Ei. Luulen että pentukokemukset vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe