Aihe

Minä olen köyhä Perussuomalainen mutta haluan silti elää rehellisesti

Anonyymi

Minä olen köyhä Perussuomalainen, mutta olen silti suhteellisen tyytyväinen omaan elämääni. Suomen asiat voisivat olla paremmin. Kyllä täällä on kieroja virkamiehiä jotka anastava kansalta. Parempi olla köyhä kuin epärehellinen. Ahneella on huono loppu ja valehtelusta jää aina lopulta kiinni.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljilstäni, sen te olette tehneet minulle sanoo Herramme Jeesus joka on viimeisenä päivänä tuomitseva ruhtinaitakin

• Anonyymi

Ette ole sitä miljoonaa lainanneet, jonka lupasin maksaa kuoltuani takaisin.

• Anonyymi

Nin mitä Persut on tehnyt Jeesuksen omille pienimmille ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nin mitä Persut on tehnyt Jeesuksen omille pienimmille ....

Niin mitä? Ovatko muslimit Jeeuksen omia?

• Anonyymi

Miten sitten voit kannatta ateistipuoluetta joka valehteler ja vielä kehuu sillä?
      Kaikkinainen vääryys ja ahneus ja ITSEKKYYS asuu persun sielussa.

• Anonyymi

Perussuomalaiset ei ole ateistipuolue joka puolueohjelmassaan kieltää jumalan kuten Demarit ja Vihervasemmisto.

• Anonyymi

Ei se ole ahneutta ja itsekkyyttä. Katsos Jumala on antanut kaiken meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaiset ei ole ateistipuolue joka puolueohjelmassaan kieltää jumalan kuten Demarit ja Vihervasemmisto.

Kyllä PS on ateistipuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan niin on sanonut? Kaikki Persut ketä minä tunnen kirkosta ovat kyllä kristittyjä. Huhtasaari, Mäenpää, Peltokangas ja Hakkarainen ovat avoimesti kristittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Wikipediassa lukee että ideologia on Kristillissosiaalisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan niin on sanonut? Kaikki Persut ketä minä tunnen kirkosta ovat kyllä kristittyjä. Huhtasaari, Mäenpää, Peltokangas ja Hakkarainen ovat avoimesti kristittyjä.

Minne unohdit esimiehesi hallaahon?8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Wikipediassa lukee että ideologia on Kristillissosiaalisuus?

Valhe on ensimmäinen persuoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheet ja teot ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole ahneutta ja itsekkyyttä. Katsos Jumala on antanut kaiken meille.

Niin meillekin joten älä varasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ortodoksikirkko ahmatti ja hellarit huume glamour ja varastaa . Vaparit varastaa huumeet budhaa hindua shamanismia . Kabbalaa . Noituus ei ole oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkarainenhan onkin oikea malliesimerkki kristitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valhe on ensimmäinen persuoppi.

Voisitko perustella tai todistaa syytöksesi? Jos et pysty niin silloin silä olet valehelija ja petkuttaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkarainenhan onkin oikea malliesimerkki kristitystä.

Kyllä hän on. Ei harrastanut seksiä kihlattunsa kanssa ennen naimisiinmenoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin meillekin joten älä varasta.

Kenelle meille?

• Anonyymi

Aika moni muukin köyhä perussuomalainen haluaisi elää rehellisesti, vaan kun epärehellisyys kuuluu puolueen ideologiaan, niin minkäs teet.

• Anonyymi

Eikös se Jabba Hutti saatu sieltä mäkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Jabba Hutti saatu sieltä mäkeen.

Persujen ydinjoukko elää maalla köyhinä mutta onnellisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen ydinjoukko elää maalla köyhinä mutta onnellisina.

Kuljettaa varastettua tavaraa Venäjälle ja myy kirppikksillä vetää sossun rahat itselleen Viron tileille .

• Anonyymi

Missä asiassa ollaan oltu epärehellisiä? Voisitko kerrankin antaa jonkun esimerkin? Jos et pysty niin silloin sinä olet epärehellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuljettaa varastettua tavaraa Venäjälle ja myy kirppikksillä vetää sossun rahat itselleen Viron tileille .

Siis kiinasta tilattua huutokauppa roinaa myytiin muutama vuosi sitten .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli huutokauppatilaisuus ja minä tajusin heti mistä oli kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kateellinen kun jollain on ihan omaa rahaa?

• Anonyymi

Olen köyhä siis tuloiltani, mutta rikas säästöiltäni .
      Nykyiset persut ovat paras vaihtoehto.

• Anonyymi

Yx persuehdokas varasteli tavaroita niin kenkiä .

• Anonyymi

Jeesus sanoo että jos joku varasttaa takkisi niin anna hänelle myös paitasi.

• Anonyymi

Ok pollitrukki, maksaako siis joku sulle muiden kyyläämisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoo että jos joku varasttaa takkisi niin anna hänelle myös paitasi.

Ateisti sanoi, jos joku varastaa takkisi niin hävitä varkaan olemassaolon mahdollistava anteeksiantaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateisti sanoi, jos joku varastaa takkisi niin hävitä varkaan olemassaolon mahdollistava anteeksiantaja.

Niin, Demari sanoo että jos joku varastaa takkisi lähetä hänet 30:ksi vuodeksi Siperiaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

No onpa TAAS tuubaa.

• Anonyymi

"köyhä" pperspönttö, ja silti pupujussi on paras, ja se hatullinen on vieläkin syömättä.

• Anonyymi

Persu ei ikinä pidä sanaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas lupasi syödä hatullisen, jos isis aikuisia tuodaan leireiltä maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitäkö että sinuun voi luottaa? Sehän vasta tyhmä on joka uskoo sellaista joka sanoo "luottakaa minuun"

• Anonyymi

Hahah. Juurikin vain tyhmä luulee että joku söisi kirjemellisesti hatun paskaan koska on sanonut niin. Tääkin on sellainen miina johon idiootit astuu

• Anonyymi

Meinaan kyllä äänestää persuja jatkossa , niin on kurjuutettu kansaa kuin olisivat päättäjien vaivoina vain , muiden asiat heille tärkeämpiä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      17034
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      341
      6150
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1551