Opettaja (nainen noin 30) tuijottaa jalkoväliäni

Anonyymi

Ollessamme kahden opettajan toimistossa keskustelemassa opintojeni etenemisestä hän usein tuijottaa minun haaroväliäni. Se hieman häiritsee. Pitäisikö tuosta tehdä joku kantelu? Muuten kaikki on mennyt asiallisesti, ja suhteemme on ihan normaali myös oppitunneilla ja etäopetuksessa. Saatan olla ehkä jopa eräänlainen suosikkioppilas.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä pidä jalkojasi levällään. Nosta toinen koipi polven päällä, niin haarasi ei näy. Tarkista kotona varmuuden vuoksi, ettei housujesi haaraosassa ole reikää. Jos on, parsi se heti kiinni.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei käy kuten vikrot klimenkolla, jonka piti lopettaa baletti kesken, kun miesopettaja kävi muniin kiinni.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja on kolli ja tämä opettajatar kohtuupantavan näköinen female, mikäs siinä muuta ku lisää hanaa.

      Ikäpuoli tuossa vähä jonkinlaisena hidasteena, jos kolli kovin nuori ni widun vanhemmat tulee ja pilaa hyvän homman, kuulemma jotain alaikäisen seksuaalista hyväksikäyttöä.

      • Anonyymi

        Opettaja on urheilullinen timmi nainen, ja hän on naimisissa. Itse olen parisenkymmentä vuotta vanhempi. Työllisyyskurssista siis kyse, jos se unohtui aloituksessa mainita. Häiritsee siis vain tuo hänen tuijottaminen, ei mikään muu. Haluaisin kuitenkin puhtain paperein päästä koulutuksesta läpi, koska sillä on taloudellistakin merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaja on urheilullinen timmi nainen, ja hän on naimisissa. Itse olen parisenkymmentä vuotta vanhempi. Työllisyyskurssista siis kyse, jos se unohtui aloituksessa mainita. Häiritsee siis vain tuo hänen tuijottaminen, ei mikään muu. Haluaisin kuitenkin puhtain paperein päästä koulutuksesta läpi, koska sillä on taloudellistakin merkitystä.

        Kuuluuko koulutukseen jonkinlainen opinnäytetyö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko koulutukseen jonkinlainen opinnäytetyö?

        Ei varsinaista opinnäytetyötä, vaan "näyttöjä", joita annetaan työharjoittelussa.


    • Anonyymi

      Miten olis pieni illallinen hyvässä ravintolassa ? Kannattaa ehdottaa

    • Anonyymi

      Lakkaa pissaamasta housuus.

    • Anonyymi

      Jos sinä ymmärtäisit yskän ja toimisit sen mukaisesti, parantaisit sinä vähällä vaivalla arvosanojasi.

      • Anonyymi

        ÄLä jaksa höpöttää omiasi.


    • Anonyymi

      Ei muutakuin vyön alle kovettumaan ja välttiä viillokseen.

    • Anonyymi

      Osoita oikean käden etu ja keskisormilla silmiäsi ja sano "hei, mun silmät on täällä.....sovinisti....sika....perverssi....apina......" ja sitten huudat täysillä "RAISKAUS!!!!"

      • Anonyymi

        öö lueppa ylempää eiköhän tämä ole eri asia jos nainen katselee hmm.. itse olisin ihan täpinöissäni jos nuorempi nainen olisi tälläisestä isomahaisesta raihnaisesta miehestä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä "ME TOO" kyltti ja heilutella sitä oppitunneilla.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa kurkku pois farkkujen etutaskusta.🥒🥕🍌🍆


    • Anonyymi

      Kilistele avain-nippua se tepsii, Muuten joudut rapistelemaan tyhjiä pussejasi?

    • Anonyymi

      Kosta tuijottamalla sen tissejä.

    • Anonyymi

      Ei se mitään tuijota. Ei vaan jaksa katsoa naamaasi.

    • Anonyymi

      Aivan hirveetä ja vielä naimisissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe