Mikä saatanan sota täällä alkoi?
Hirveä jytke ja pauke kuulunut muutaman minuutin. Pitääkö soittaa armeijalle, vai kuka maatamme nykyään puolustaa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisimmän tiedon mukaan perut ovat aloittaneet vallankaappauksen
- Anonyymi
Persut matkalla WOitttooooOOOooooonnn
- Anonyymi
Me otetaan vaan se mikä meille kuuluu
- Anonyymi
Vihreän äärijärjestön jäseniä viedään saunan taakse ja naps.
- Anonyymi
Kippis kaikille sotajalalla oleville! Pidetään hauskaa!
- Anonyymi
Tammikuussa alkaa taas tositaistelu halliuksen kaatamiseks
- Anonyymi
Ihan totta, minkälaista moukkamaisuutta ja sivistystä. Maailmalla osataan päästellä korkeammalle häiritsemättä. Ja sitäpaitsi kauniisti.
- Anonyymi
Matut alkoittaneet hyökkäyksen. Läheisellä pellolla kovaa sarjatulitusta, kipinöitä lentää ja maastoutumis savua joka puollella.
Näkyy vain pimeässä hymyileviä valkoisia hammasrivistöjä. - Anonyymi
Venetsialaisia viettäävät rahvaat.
- Anonyymi
Vihervasuripunikkien suurhyökkäys Haaviston tueksi?
- Anonyymi
Putinin vihreät miehet vähän ammuskelevat ihmettelijöitä, jotka eivät tajua että Suomeen kuten Krimillekin valtaosa kansata haluaa miehitysjoukot
- Anonyymi
Hyvin palaa China ruuti ei ole kosteaa ja kivasti pamahtaa!!🤣😭😂
- Anonyymi
Ei hätää. Pauke johtuu siitä, kun on uudenvuodenaatto ja Suomen kristillinen kansa pelottelee vanhan perinteensä mukaisesti piruja ja pahoja henkiä tiehensä raivokkaalla paukkeella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin24917605Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013759Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma32210059- 567229
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3104412