Kun nykyään puhutaan kovasti uudenvuoden "paukkuja ja tulituksia" peläten koirien omistajien taholta mm. - tuleeko mieleen koskaan että koirat eivät ehkä olekaan niitä jotka pelkäävät ja säikkyvät?!
Vaan te arvoisat eläinten omistajat teette sen itse mm. koirillenne!
Koirat ovat erittäin viisaita ja tajuavat usein enemmän kuin itse omistajansa!
He alkavat aistia omistajiensa tunne-elämän ja käyttätymisen kautta pienemmistäkin aistia omistajansa PELKOA jo tulevaa tunteja ennen h-hetkeä klo 12... jne.!
( Koiranpennut ja kissat eivät ole moksiskaan paukuista ja valoista!)
Tämä on totta kun seuraatte tilannetta, te pelkäätte ennakkoon ja siirrätte pelon eläimiinne MITÄ SUUREMMASSA MÄÄRIN!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007714496.html
"Eläinyhdistykset varoittavat uudenvuoden paukuista – Hotelli päästi taas koiria turvaan ilotulitteiden ääniltä
Joka kolmas koira kärsii ääniarkuudesta, ja tänäkin uutenavuotena lukuisia koiria todennäköisesti karkaa pelästyessään ilotulitteita.
Hyvät 'koira-ihmiset' ja lemmikkien omistajat - tässä viestiä teille!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014