Miettinnässä

Anonyymi

Tällee ikä ulkona (65) oon kovasti miettiny antaa ventovieraan antamasta suuhun ottamisesta. Oon umpi heteron, ehkä just siks.

27

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluja olis kans päästä imee vanhempaa miestä !!

      • Anonyymi

        Missäpäin oot.?


      • Anonyymi

        Päijät-häme


    • Anonyymi

      68v mies haluaa imeä munaa.
      nielen sperman.

      • Täällä olis tarjolla imettävää ja imuja myös Tre!


    • Anonyymi

      68v / 169 sm / 73 kg imijä on Porista.

    • Anonyymi

      olen hetero nainen ja imin ennen joulua 85 vuotiaan mulkun kuivaksi. Seuraavaksi nai minut täysin !!!!!Olimme tyydytettyjä molemmat

    • Anonyymi

      Oma ensikokemukseni gay jutuissa 35v miehenä oli 64v miehen kanssa, joka kaverini ja oli mukava kokemus sekä sai itseni suostumaan kokeiluun

      Alkuun en meinannut uskaltaa antaa omaa kalua miehen tyydytettäväksi vaikka hoitikin homman vain kädellä ja voiteella, mutta se tuntui todella hyvältä

      Itse kokeilin kaverini kalua suussa, vaikka ei seissytkään kunnolla ja oli todella pieni

      Vanhemman miehen kanssa helpompaa

    • Anonyymi

      Jo vain siisti puhdas terve kalu.. eipä parmpa nautintoa löydy.

      Pitkä rauhallinen sessio loppuunasti, ja kunnon purkaus .

      Niin että tuntuu kuin leijjuisi pumpulipilvellä.. On aikaa olen 63v mies.

      Nautin kun saan kielellä pyörittää kalunpäätä ympäri ja imaista välillä kokonaan

      sen suuhuni.

      • Anonyymi

        Missä olet.


    • Hei tykkään imeä kullia ja sit saada spermat nieluun tai kasvoillekkin joskus
      tai pienille tisuilleni !!!

    • Anonyymi

      Ei taida pojilla riittää kantti jos oikea tilanne tulee. Itsekin olen mies ja juttelin naisen kanssa naisten välisistä ja kysyin tilannetta muutaman vuoden kuluttua, niin ei ollut asia toteutunut. Liekö edes ollut mielessä

      • Anonyymi

        Minullakaan ei haluttaisi lähteä aivan satunnaisen miehen seksiseuraksi. On niitä ehdotuksia tullut naamatusten. Itse kuitenkin päätän kuka kelpaa. Ja kyse ei tosiaankaan ole siitä että olisi tullut puup pöksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei haluttaisi lähteä aivan satunnaisen miehen seksiseuraksi. On niitä ehdotuksia tullut naamatusten. Itse kuitenkin päätän kuka kelpaa. Ja kyse ei tosiaankaan ole siitä että olisi tullut puup pöksyyn.

        No, itsellä oli kauan aikaa sitten tilanne jossa oli peppuun panoa. Kerran panon jälkeen sitten olisi pitänyt ottaa muna suuhun . Tilanne oli vaan sellainen ettei se onnistunut. Sama sillä, kun yksi nainen kertoi, että oli jutellut toisen naisen kanssa....... ja vaikka oli katsellut "tyttöjen" kesken toisten pilluja vuorotellen, niin ei ollut kantti riittänyt.

        Netissä on helvetin hyvä kirjoitella anonyymisti vaikka mitä, koska harvalla on oikeasti MUNAA! mennä asiaan!


    • Anonyymi

      Ite oon 34v kundi ja tykkään kovasti imeä vanhempia 60v äijiä. Hki.

    • Kun vaan löytyisi toinen mies niin voisihan sitä imeä ja imettääkin.TRE

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe