Kuka tietää kuka oli se joka kuoli ruumisauton ja pakettiauton kolarissa tänään uuven vuoten päivänä Hankosta Lohjallepäin aamulla ? Miksi ei oo netissä. Oliko ruumis kyydissä? Toinen ruumisauto oli hakemassa kolariautosta poliisien kanssa ruumista ja tie poikki.
Liikenneonnettomuus uutenavuotena 2020
10
211
Vastaukset
- Anonyymi
Onnettomuudessa tuli yksi ruumis lisää, kyydissä olleen kalmon lisäksi.
- Anonyymi
Niin tuli koska kuljettaja oli nuori nainen 28 v ja raskaana. OSANOTTO LAHTISEN PERHEELLE!
Makkoset.
- Anonyymi
Se oli valitettava kuolemantapaus. Ei sellainen lehteen mene. Lienee ollut sydänkohtaus mutta oli vähältäpiti tilanne jottei tullut suuronnettomuus. . Minä olin vaimoni kanssa kun puoli tuntia odottamassa etyä päästään läpi kun oli tie poikki. Poliisi ja pelastuslaitos vei ruumisautonkuljettajan toisen paikallisen ruumiinluljetusliikkeen autolla poi
Osanottomme. Toivottavasti ei vuosi näin huonosti alkaisi - Anonyymi
😭 osanotto
- Anonyymi
Radios sanottisin justaan et sairaskohtaus varmman olt
Ossaa nyt vaan. Kyl maar tällanen kamalast on - Anonyymi
Se onnettomuus oli äsettäin iltapäiväst. Ei siin kait mittä muut ollu ku huono keli
- Anonyymi
Ikävää ja surullista. Yhteiskunta ei hoida tehtäviään. Hautausautonkuljettaja oli ajamassa Karkkilaan, mutta elämänlanka katkesi odottamatta auraamattoman tien takia. Ystäväni Susanna Lahtonen oli menossa Karkkilaan omille asioilleen ja viemään uudeksi Vuodeksi haudoille kynttilöitä. Rauha hänen sielulleen. Suuri kynttilämeri haittaa kuulemma liikennettä. Laittakaa kynttilät mäntykiven levarista 200 metriä siihen mutkaan korkean kiven päälle
- Anonyymi
eikös se ruumis ollu lähtenny kävelee sieltä?tilannu taksin ja häipynny
- Anonyymi
näin olen myös kuullut.
- Anonyymi
kela kyydillä häipys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133