Lopetan veikkauksen pelien pelaamisen koko vuodeksi...
Uudenvuoden lupaus.
17
99
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi en lopettanut. Eilen tuli lottopalloilusta 60€;)
- Anonyymi
Tuskin yhden euron panoksella kuitenkaan? ;)
Kuinkas monta kuukautta juhlavuoden ensimmäistä juhlapottia kasvatetaan?
Yhtiö voisi myös laittaa faktoja tiskiin milloin esim pohjois savossa olisi yksittäinen NETTIPELAAJA saanut usean miljoonan lotto tai eurojackpotvoiton, ei siis porukan osana tai kupongilla anonyymisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiö voisi myös laittaa faktoja tiskiin milloin esim pohjois savossa olisi yksittäinen NETTIPELAAJA saanut usean miljoonan lotto tai eurojackpotvoiton, ei siis porukan osana tai kupongilla anonyymisti.Kierroksen voitokkain rivi pelattiin kuulemma Kuopiossa, hieno juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierroksen voitokkain rivi pelattiin kuulemma Kuopiossa, hieno juttu.
Tosin tämä ilmeisesti 50 vuotta sitten, hehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiö voisi myös laittaa faktoja tiskiin milloin esim pohjois savossa olisi yksittäinen NETTIPELAAJA saanut usean miljoonan lotto tai eurojackpotvoiton, ei siis porukan osana tai kupongilla anonyymisti.Etsi: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/02c28a55-5d06-4f0e-822a-a77c658e874c
Savossa asuu vähän väkeä ja nekin vähävaraisia, joten lottovoittoja osuu harvemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/02c28a55-5d06-4f0e-822a-a77c658e874c
Savossa asuu vähän väkeä ja nekin vähävaraisia, joten lottovoittoja osuu harvemmin.No jopas ! Tässäkö se lipsahti totuus, voitot jaetaan varallisuuden mukaan, verotietojenko?!
Millä tavalla se Savossa pelattu rivi eroaa Pohjois pohjanmaalla tai Loimaalla pelatusta rivistä? Miten Loimaan väkiluku eroaa Kuopion väkiluvusta ja väen varallisuudesta?
Kuopio on yliopistokaupunki jossa koulutettua, vakavaraista väkeä, älä mustamaalaa kun et näköjään ole asioista perillä.
Nettivoittoja ei Savoon suoda, häpeällistä syrjintää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/02c28a55-5d06-4f0e-822a-a77c658e874c
Savossa asuu vähän väkeä ja nekin vähävaraisia, joten lottovoittoja osuu harvemmin.Turussa on nettivoittaja voittanut yhdellä rivillä n 45 miljoonaa € eurojackpotissa.
Miten varallisuus liittyy tähän?
Onko siis niin että päävoitot jaetaan postinumeron ja asuinpaikan mukaan?
Miksi nettipäävoittoja tai isoja nettivoittoja ei osu Savoon?
Yliopistokaupungissa osataan kyllä pelata netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierroksen voitokkain rivi pelattiin kuulemma Kuopiossa, hieno juttu.
Sama täällä. Nyt loppuuu ne knusetus pelit. Samoin paffin jne
- Anonyymi
Viisas teko! Kannattaa laittaa sivuun ne rahat jotka muutoin menisivät peleihin ja jotka menettäisi. Vahvistaa motivaatiota. Toimii joillakin, ei kaikilla toki.
- Anonyymi
Mihin sivuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sivuun?
Kerro mihin sivuun! Kolmion sivu vai?
- Anonyymi
Minä taas aloitin roiman ja reippaan häviämisen heti vuoden alusta. Tappiota tulee aina ja koko ajan. Kaikki menee. Ei edes euroa kympistä tule takasin. Kyllä veikkaus on jännää touhua.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan.
Kannattaa lopettaa juominen kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei perkele. Rietas densoaminen, uhkapelit ja yleinen decadenssi ei lopu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erityisesti alkoholin liikakäyttö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillerit ja viina on paras humala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765