Rokotefiasko

Anonyymi

23

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänkin palstan rokote mainostajat eivät ota itsekkään rokotetta. Sehän on selvää.

      • Anonyymi

        Odotellaan miten muitten käy. Hyvä siinä yllyttää ottamaan


    • Anonyymi

      Onko kyse siitä, että ne joille rokote piti antaa ekana, ovat kieltäytyneet vai eikö edes ole aloitettu rokotuksia?

      • Anonyymi

        Rokotefiaskoksi kutsuvat - kuka sitä tuollaista määrää myrkkyjä ottaisi vapaaehtoisesti terveeseen kroppaan - hulluhan sitä pitäisi olla tai täysin pimennossa pidetty.


    • Anonyymi

      Mikä on oikea tieto rokotettujen määrästä?
      ..
      Nykyinen rokotustahti ei ole riittävä, jos suomalaiset halutaan saada rokotettua kesään mennessä.
      ..
      Ensimmäiset koronarokotteet saatiin Suomeen reilu viikko sitten. Sen jälkeen Suomessa on annettu arviolta noin 5 000 rokotusta.
      ..
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007717854.html

      • Anonyymi

        Niin, tarvittaisiin niitä rokotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarvittaisiin niitä rokotteita.

        Persua harmittaa kun ei ole rokotetta josta suureen ääneen kieltäytyä :)


    • Anonyymi

      rna rokote, geenistöön vaikuttava rokote

      • Anonyymi

        Lyhyesti totean nähneeni haastattelun netissä, jossa eräs rikas ja vaikutusvaltainen henkilö kertoi vapaasti suomennettuna näin: "rokotteet sisältävät synteettistä rna:ta eli dna:ta, niillä voidaan periaatteessa tehdä mitä tahansa, ne ovat kuin tietokoneohjelma".


    • Anonyymi

      Toiset ei ala rokottaa ja meillä aloitetaan henkilöistä jotka on vielä työiköisiä ja kuntoisia hoitajia ja lääkäreitä. Tämä vähän haiskahtaa

      • Anonyymi

        Jos hoitajat on rokotettu mahdollisesti vammauttavalla piikillä tai lopetuspiikillä, kansalla ei ole hoitajia... Joku nyt surmaa kansaa jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hoitajat on rokotettu mahdollisesti vammauttavalla piikillä tai lopetuspiikillä, kansalla ei ole hoitajia... Joku nyt surmaa kansaa jossain.

        Taidat kuulua persuälykköjen ykkösliigaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua persuälykköjen ykkösliigaan?

        Vaikka oisit globaalisti älykköjen luokkaa. Onko viisasta tehdä rokotteella kenttäkoetta parhaassa työiässä olevilla ihmisillä. Eikö olisi järkevä rokottaa ensin joukko jolle influelenssa on vaarallinen. Kun tämä rokote ei ole niin autuaaksi tekevä ei estä sairastumasta koronaa ja vaikka on rokotettu voi levittää virusta. Kuitenkin hoitajat joutuu suojautuu hoitaessaan potilaita. Kerro pois viisaita ajatuksia ja tietoa jos on


    • Anonyymi

      Kuolen mielummin koronaan kuin rokotteeseen

    • Anonyymi

      Onko ite Sanna Marin ottanut rokotetta. On niin huolestunut rokotustahdista. Luulisi että tuo 5000 rokotetta ois mennyt kertapierasulla rokottajien ja heidän lähellä oleviin hoitajiin lääkäreihin

      • Anonyymi

        Ne rokotteet on jo käytetty.


    • Anonyymi

      Paviaanien johtama maailma. Mikään yllätys tämäkään.

    • Anonyymi

      Hyvin meni varmaan ja ongelmajätelaitoksia on sielläkin.

    • Anonyymi

      Tuollahan oli uutinen haitoista, mutta muka yksityisyyteen vedoten näitä Suomen kuolemia ja vammautumisia ei saa kertoa!
      AIKA PASKAMAISTA SALAILUA, mutta sitähän se on fasismia!

    • Anonyymi

      No mutta persut. Kukaanhan ei edelleenkään pakota teitä käyttämään minkäänlaisia modernin lääketieteen saavutuksia. Voitte yhä parantaa kaiken rukoilemalla, syömällä ruokasoodaa ja juomalla hopeavettä.

      • Anonyymi

        Unohdit tärkeimmän. Foliohattu pitää kuulua aidon persun hoitomuotoihin kenties niistä tärkeimpänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit tärkeimmän. Foliohattu pitää kuulua aidon persun hoitomuotoihin kenties niistä tärkeimpänä.

        uliuli uiuiui mutku mutku


    • Anonyymi

      Onkohan hallituksella tässä asiassa sormet jotenkin pelissä samalla tavalla kuin oli siinä maskiasiassakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe