Laukon kesäkonsertit

Anonyymi

https://www.laukonkartano.fi/konsertit/

Kausilippu on varsin arvokas verrattuna aiempiin, mutta näyttäisihän siellä olevan rahalle vastinetta ja monipuolisia esiintyjiä taas kerran. Lipunmyynti alkaa 4.1.2021.

10

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koronarajoituksien takia jätän kausilipun ostamatta.Ei tiedä saako hyödynnettyä jos valtiovalta laittaa koko suomen kiinni ensi kesäksi tilaisuuksilta.On tämä vaan niin epävarma tilanne asennoitua tulevaan.

• Anonyymi

Itse en usko, että ensi kesänä kiellettäisiin ulkotapahtumat. Joitain rajoituksia ja vahvoja suosituksia varmasti vielä on.

Festivaalit pidetään ja Laukon kesästä tulee varmasti hieno. Hyvä niin, koska toista menetettyä kesää kukaan ei jaksaisi. Onneksi Laukossa riittää uskoa ja julkistivat ohjelman näin ajoissa. On jotain mitä odottaa.

Ensi kesää odotellessa. Päiväkin on joka aamu hieman edellistä pidempi. Hyvä tästä tulee.

• Anonyymi

Vain hullu menee ehdoin tahdoin konsertteihin ym missä porukkaa kuin vilkkilässä kissoja jos vähääkään järkeä suojella terveyttään .Tämän sakin takia koronasta ei päästä eroon koskaan. Oli ne konsertit sitten ulkona tai sisätiloissa. Maalaisjärki puuttuu tyystin vaikka ollaankin maalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain hullu menee ehdoin tahdoin konsertteihin ym missä porukkaa kuin vilkkilässä kissoja jos vähääkään järkeä suojella terveyttään .Tämän sakin takia koronasta ei päästä eroon koskaan. Oli ne konsertit sitten ulkona tai sisätiloissa. Maalaisjärki puuttuu tyystin vaikka ollaankin maalla.

Rahastus tuotteissa aivan järkyttävää. Rosvouksellakin on raja!!! Ei kiitos enään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahastus tuotteissa aivan järkyttävää. Rosvouksellakin on raja!!! Ei kiitos enään

Täytyyhän kartanon omistajienkin jollain tuloilla elää se aika vuotta kun rahasampo on pysähdyksissä,ei tavalliset pulliaiset sitä vain tajua.

• Anonyymi

Joko on peruttu?

• Anonyymi

Jotkut on laumaeläimiä, eikä osaa itse tehdä oman olonsa hyväksi mitään. Nauttikaa kiireettömyydestä . vapaudesta. maalaismaisemista , itsenäisyydestä, valita mitä minä teen kesällä .Vain mielikuvitusta peliin niin kyllä tekemistä löytyy eikä aina tarvitse olla valmiissa pöydässä ja laumassa. Kumma kun ei tajuta että nyt on Korona aika ja kaikki turha laumailu stop. Kyllä se Laukon kartano pystyssä pysyy korona ajan yli ilman bileitänsä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En enää aio maksaa samanlaisesta määkimisestä mitä tänään sai kuulla. Tulipahan sekin Vesilahtelainen luxus koettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59