https://www.laukonkartano.fi/konsertit/
Kausilippu on varsin arvokas verrattuna aiempiin, mutta näyttäisihän siellä olevan rahalle vastinetta ja monipuolisia esiintyjiä taas kerran. Lipunmyynti alkaa 4.1.2021.
Laukon kesäkonsertit
10
652
Vastaukset
- Anonyymi
Koronarajoituksien takia jätän kausilipun ostamatta.Ei tiedä saako hyödynnettyä jos valtiovalta laittaa koko suomen kiinni ensi kesäksi tilaisuuksilta.On tämä vaan niin epävarma tilanne asennoitua tulevaan.
- Anonyymi
Itse en usko, että ensi kesänä kiellettäisiin ulkotapahtumat. Joitain rajoituksia ja vahvoja suosituksia varmasti vielä on.
Festivaalit pidetään ja Laukon kesästä tulee varmasti hieno. Hyvä niin, koska toista menetettyä kesää kukaan ei jaksaisi. Onneksi Laukossa riittää uskoa ja julkistivat ohjelman näin ajoissa. On jotain mitä odottaa.
Ensi kesää odotellessa. Päiväkin on joka aamu hieman edellistä pidempi. Hyvä tästä tulee.- Anonyymi
Vain hullu menee ehdoin tahdoin konsertteihin ym missä porukkaa kuin vilkkilässä kissoja jos vähääkään järkeä suojella terveyttään .Tämän sakin takia koronasta ei päästä eroon koskaan. Oli ne konsertit sitten ulkona tai sisätiloissa. Maalaisjärki puuttuu tyystin vaikka ollaankin maalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain hullu menee ehdoin tahdoin konsertteihin ym missä porukkaa kuin vilkkilässä kissoja jos vähääkään järkeä suojella terveyttään .Tämän sakin takia koronasta ei päästä eroon koskaan. Oli ne konsertit sitten ulkona tai sisätiloissa. Maalaisjärki puuttuu tyystin vaikka ollaankin maalla.
Rahastus tuotteissa aivan järkyttävää. Rosvouksellakin on raja!!! Ei kiitos enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahastus tuotteissa aivan järkyttävää. Rosvouksellakin on raja!!! Ei kiitos enään
Täytyyhän kartanon omistajienkin jollain tuloilla elää se aika vuotta kun rahasampo on pysähdyksissä,ei tavalliset pulliaiset sitä vain tajua.
- Anonyymi
Joko on peruttu?
- Anonyymi
Jotkut on laumaeläimiä, eikä osaa itse tehdä oman olonsa hyväksi mitään. Nauttikaa kiireettömyydestä . vapaudesta. maalaismaisemista , itsenäisyydestä, valita mitä minä teen kesällä .Vain mielikuvitusta peliin niin kyllä tekemistä löytyy eikä aina tarvitse olla valmiissa pöydässä ja laumassa. Kumma kun ei tajuta että nyt on Korona aika ja kaikki turha laumailu stop. Kyllä se Laukon kartano pystyssä pysyy korona ajan yli ilman bileitänsä.
- Anonyymi
Osoite on nykyään
https://laukonkartano.fi/keikat/ - Anonyymi
En enää aio maksaa samanlaisesta määkimisestä mitä tänään sai kuulla. Tulipahan sekin Vesilahtelainen luxus koettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566