”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.” Room 8:9
APOSTOLI PAAVALI JULISTAA!
10
58
Vastaukset
- Anonyymi
”Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.” Room 8:10
- Anonyymi
”Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.”
Room 8:10
- Anonyymi
Kiitos Jeesus apostoleista!
- Anonyymi
Pitkä miinus siitä, kuinka kehnosti heidät opastit tehtäväänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä miinus siitä, kuinka kehnosti heidät opastit tehtäväänsä.
Oikein hienosti opasti Jeesus heitä kolme vuotta. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hienosti opasti Jeesus heitä kolme vuotta. 😁
Kaikki alkoi vain 12 opetuslapsesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alkoi vain 12 opetuslapsesta!
Lasten hyväksikäyttöä. Siitähän Jeesus luultavasti sitten tuomittiinkin.
Miksi Jeesus kehveli ei opettanut kieliä ja kirjapainotaitoa. Olis nimittäin helpottanut ja täsmentänyt hommaa melkoisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten hyväksikäyttöä. Siitähän Jeesus luultavasti sitten tuomittiinkin.
Miksi Jeesus kehveli ei opettanut kieliä ja kirjapainotaitoa. Olis nimittäin helpottanut ja täsmentänyt hommaa melkoisesti.Oletko NOIN tietämätön???
- Anonyymi
Tämän päivän Paavali?
https://areena.yle.fi/1-50331105 - Anonyymi
Paavali oli Jumalan mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512