Aihe

tänään on tilipäivä.mitä ostat?

Anonyymi

itse ostan olutta ja savukkeita.tänään kevyttä tissuttelua noin 12 purkkia ja savuke palaa kokoajan.

18

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asumistuki vain saapui tänään. Työmarkkinatuki maksetaan to 7.1 vasta ainakin itselleni.

• Anonyymi

voihan asumistuella ostaa myös olutta.ei ne kaupassa kysele kenen tai mitkä rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voihan asumistuella ostaa myös olutta.ei ne kaupassa kysele kenen tai mitkä rahat.

Asumistuki on tarkoitettu vuokraan.

• Anonyymi

Minulla kans työmarkkinatuen maksu 7.1. Vaikka jo 1.1. Sain jättää netissä työttömyys ilmoituksen.
        Asumistuki on tullut toki tänään mutta se on mennyt suoraan vuokranantajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asumistuki on tarkoitettu vuokraan.

voi sillä silti olutta ja savukkeita ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi sillä silti olutta ja savukkeita ostaa.

Ei voi. Itse en polta enkä juo alkoholia. Asumistuki on asumiseen ja piste.

Kumpa sinulta saataisiin tuki pois, koska et ilmeisesti käytä sitä niinku se kuuluu. Oma on asiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi. Itse en polta enkä juo alkoholia. Asumistuki on asumiseen ja piste.

Kumpa sinulta saataisiin tuki pois, koska et ilmeisesti käytä sitä niinku se kuuluu. Oma on asiasi.

ihan hyvin voi välillä asumistuella ostaa olusia ja savukkeita.savuke palaa muuten kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan hyvin voi välillä asumistuella ostaa olusia ja savukkeita.savuke palaa muuten kokoajan.

Onnea sinulle keuhkojen pilaamiseen. No, maksat ainakin verot suomeen, Kiitos.

• Anonyymi

Sama homma tt tuki tuli ja olutta ostin laatikon ja tupakkia. tänään olutta 16purkkia ainakin ja tupakki käryää koko ajan. Kippis

• Anonyymi

Kyllä on tyhmää touhua.Alhoholiin ja tupakkaan tukirahat.

• Anonyymi

Juu, niin on tilipäivä mutta olen ollut niin kiltti koko viime vuoden että KEVA antoi rahat jo ennen joulua jotta voisi ostaa hienot joululahjat ja hyvät jouluruuat. Nyt ei tullut lainkaan rahaa tilille.

• Anonyymi

Kenellä nyt edes tekee mieli mitä kaljaa kun uudenvuoden vaihtuessa hörppi.Tyhmää ostaa tukirahoilla kaljaa.

• Anonyymi

jokapäivä olutta ja savukkeita.olutta noin 12 purkkia vähintään.savuke palaa myös ihan kokoajan.

• Anonyymi

Mitä järkeä joka päivä tai jos hrppii niin puuhastelee jotain. Jos joka päivä hörppii niin uni häiriintyy. Ota enemmän että tulee haimatulehdus. A-klinikalle kipin kapin ja alkaa raitistuun.

• Anonyymi

Mones olut purkki sulla menossa että mones tupakki käryää? Itellä 16purkki menossa laatikon ostin tänä olutta jabtupakki käryää koko ajan sisällä poltan kun ei parveketta oo. Kippis

• Anonyymi

Viikon päästä saan työttömyysrahat vasta. Olis kyllä rahaa ostaa kaljaa mutta tipaton tammikuu päätin pitää ja pitää venepaikka maksaa tässä kuussa 224 euroa niin se on sitten maksettu ja siitä ei tarvii huolehtia. Saan toki sen 224 euroa takas myymällä kalaa keväällä koska siikaa tulee varmasti ja kesällä paljon ahvenia toivottavasti.

• Anonyymi

ei mitään tipattomia kannata pitää.olutta vaan ja savuke palaa kokoajan myös koko tammmikuun.kippis.

• Anonyymi

Eilen keno kasissa oli 7 oikein. Todella lähellä oli 5000 euron voitto koska se vika numero meni ihan viereen, sain kuitenkin sata euron voitonmut harmitti todella paljon ettei tullut 5000 euroa. 2016 voitin 30 tonnia kenosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      62
      9287
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      489
      5600
    3. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      109
      5186
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      4904
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      178
      2803