Kun saa työkyvyttömyyseläkepäätöksen toistaiseksi voimassaolevana, mitä siinä kerrotaan? Onko muuta kuin että eläke on myönnetty ja ehkä eläkkeen määrä?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Outo juttu..Laitoin kopion omasta päätöksestäni tänne ja se poistettiin sääntöjen rikkomisen takia.Mitähän väärää tein ???????
- Anonyymi
TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEEN MYÖNTÄMINEN
Hyvä asiakkaamme
Olemme myöntäneet sinulle työkyvyttömyyseläkkeen xxxxx alkaen
xxxxxx alkaneen työkyvyttömyytesi perusteella. Eläkkeesi jatkuu niin kauan
kuin eläkkeen saamisen edellytykset täyttyvät.
Eläkkeesi määrä kuukaudessa:
xxxxxxx
Maksetaan tilillesi:xxxxxxxx
Eläkkeesi maksetaan kunkin kuukauden ensimmäisen arkipäivän aikana.
Eläkkeesi muuttuu samansuuruiseksi vanhuuseläkkeeksi alimmassa
vahvistetussa eläkeiässä.
Ansioraja Voit ansaita eläkkeesi rinnalla xxxxx euroa kuukaudessa vuonna xxxx.
Jos työskentelet ja ansiosi tulevat ylittämään edellä mainitun rajan, ilmoita
siitä meille. Aiheettomasti maksettu eläke peritään takaisin.
Säännökset Työntekijän eläkelaki (TyEL) ja työntekijän eläkelain voimaanpanolaki
(TyELVpl)
Lyhytaikaisissa työsuhteissa olevien työntekijäin eläkelaki (LEL)
Julkisten alojen eläkelaki (JuEL) ja julkisten alojen eläkelain voimaanpanolaki
(JuELVpl)- Anonyymi
"Eläkkeesi jatkuu niin kauan kuin eläkkeen saamisen edellytykset täyttyvät."
Tarkoittaa käytännössä mitä? Onko joku kontrolli? Lääkärintarkastukset tms? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eläkkeesi jatkuu niin kauan kuin eläkkeen saamisen edellytykset täyttyvät."
Tarkoittaa käytännössä mitä? Onko joku kontrolli? Lääkärintarkastukset tms?Ei ole..Jos työskentelet ja saat palkkaa yli ansaintarajan,voidaan eläke laittaa määräajaksi leppäämään.En ole kuullut että keltään olisi evätty eläkettä jos elää normaali eläkeläisen joutilasta elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407