Elämä Suomessa boikottiin!

Anonyymi

Nyt alkaa polttoaineiden hinnat olla sitä tasoa, että vetäydyn työelämästä, ellei työnantaja suostu matkakulut kompensoivaan palkankorotukseen.

Vielä tänään kävin 46 km päässä olevalla työpaikalla saastuttavalla diesel autollani, mutta kotimatkalla tankatessa päätin laittaa palkankorotusvaatimuksen työnantajalle. Jos ei suostu, niin lopetan työssäkäynnin. Jään kotiin, ellen löydä töitä lähempää.

10

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen miettinyt samaa. Saan suht hyvää palkkaa koulutustani vastaavasta työstäni, mutta joudun ajamaan sen takia lähes 100 km päivittäin. Ajamiseen kuluu aikaa, mutta jatkuvasti myös enemmän rahaa.

Olen laskenut, että voisin vaihtaa hyvinkin matalapalkkaiseen työhön omalla paikkakunnalla ja käteen jäisi saman verran rahaa. Pääsisin henkisesti helpommalla, eikä matkoihin kuluisi aikaa.. oikeastaan ihmettelen, että miksi koulutusta vastaavan työn tekeminen on minulle näin tärkeää... pieni veronkorotus vielä ja se on sit siinä...

• Anonyymi

Puna-vihreä politiikka ajaa ihmiset kannustinloukkuun hyvin monella tapaa. Pian on pohjoismainen hyvinvointi ajettu alas ja kurjuus ajaa meidät taas luokkataisteluihin.

• Anonyymi

Seuraavissa palkkaneuvotteluissa palkkakehitys tulee sitoa polttoaineiden hintakehitykseen.

• Anonyymi

Tämä on ainoa järkevä tapa. Minä ainakaan en aio työpanostani ilman myydä.

• Anonyymi

Lupaat vaan.

• Anonyymi

145 dollaria /tynnyri.

• Anonyymi

Aivan sama millaisen auton ostat (bensiini, diesel,hybridi maakaasu, bio tai sähkö yms) päästöt suomessa yksilöä kohden on laskettava vuoteen 2030 mennessä 2500

2040 mennessä 1400 ja 2050 mennessä 0.700 (2014 Mauritania taso)

Lähde
      Aaltoyliopisto ja sitra

1.5 degree lifestyles

• Anonyymi

Luuletko, että ilmastopäästöt laskee kiinalaisia sähköautoja ostamalla? Ehkä käyttöpaikalla, mutta ilmasto on yhteinen ja ne täytyy jonkun tehdä jollain energialla ja käyttämällä siihen maasta kaivettuja luonnonvaroja.

• Anonyymi

Suomi ajautuu hirvittävään lamaan ja ahdinkoon nykyisen ilmastopolitiikan seurauksena. Kannattaa muuttaa pois.

• Anonyymi

Suomalaiset vihannes ja marjatuotteet boikottiin kun ei kotimainen työvoima kelpaa vaan pitää Uralin takaa hakee tekijät ja korona kaupanpäälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4373
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3005
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2908
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2269
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2025
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1623
    Aihe