Nyt alkaa polttoaineiden hinnat olla sitä tasoa, että vetäydyn työelämästä, ellei työnantaja suostu matkakulut kompensoivaan palkankorotukseen.
Vielä tänään kävin 46 km päässä olevalla työpaikalla saastuttavalla diesel autollani, mutta kotimatkalla tankatessa päätin laittaa palkankorotusvaatimuksen työnantajalle. Jos ei suostu, niin lopetan työssäkäynnin. Jään kotiin, ellen löydä töitä lähempää.
Elämä Suomessa boikottiin!
10
79
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa. Saan suht hyvää palkkaa koulutustani vastaavasta työstäni, mutta joudun ajamaan sen takia lähes 100 km päivittäin. Ajamiseen kuluu aikaa, mutta jatkuvasti myös enemmän rahaa.
Olen laskenut, että voisin vaihtaa hyvinkin matalapalkkaiseen työhön omalla paikkakunnalla ja käteen jäisi saman verran rahaa. Pääsisin henkisesti helpommalla, eikä matkoihin kuluisi aikaa.. oikeastaan ihmettelen, että miksi koulutusta vastaavan työn tekeminen on minulle näin tärkeää... pieni veronkorotus vielä ja se on sit siinä...- Anonyymi
Puna-vihreä politiikka ajaa ihmiset kannustinloukkuun hyvin monella tapaa. Pian on pohjoismainen hyvinvointi ajettu alas ja kurjuus ajaa meidät taas luokkataisteluihin.
- Anonyymi
Seuraavissa palkkaneuvotteluissa palkkakehitys tulee sitoa polttoaineiden hintakehitykseen.
- Anonyymi
Tämä on ainoa järkevä tapa. Minä ainakaan en aio työpanostani ilman myydä.
- Anonyymi
Lupaat vaan.
- Anonyymi
145 dollaria /tynnyri.
- Anonyymi
Aivan sama millaisen auton ostat (bensiini, diesel,hybridi maakaasu, bio tai sähkö yms) päästöt suomessa yksilöä kohden on laskettava vuoteen 2030 mennessä 2500
2040 mennessä 1400 ja 2050 mennessä 0.700 (2014 Mauritania taso)
Lähde
Aaltoyliopisto ja sitra
1.5 degree lifestyles- Anonyymi
Luuletko, että ilmastopäästöt laskee kiinalaisia sähköautoja ostamalla? Ehkä käyttöpaikalla, mutta ilmasto on yhteinen ja ne täytyy jonkun tehdä jollain energialla ja käyttämällä siihen maasta kaivettuja luonnonvaroja.
- Anonyymi
Suomi ajautuu hirvittävään lamaan ja ahdinkoon nykyisen ilmastopolitiikan seurauksena. Kannattaa muuttaa pois.
- Anonyymi
Suomalaiset vihannes ja marjatuotteet boikottiin kun ei kotimainen työvoima kelpaa vaan pitää Uralin takaa hakee tekijät ja korona kaupanpäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779