Kun vain rikkaan isän avulla pääsee eteenpäin ja kun vain suhteilla saa työt, mikään ei muutu.
Kun se lahjakkain ei pääse sille paikalle jolle kutsumus tai taidot veisivät mikään ei muutu.
Ongelma on, etä kun se sopivin ja lahjakkain ei pääsekään sinne jonnekin tulee tarve varastaa niiltä lahjakkailta. Kappas, mutta juuri niin, että se oikeasti kyvykkäin ei hyödy. Sen oikeasti kyvykkäimmän tiedoilla, osaamisella ja lahjakkuudella nostetaan sitä lahjattomampaa joka on päässyt eteenpäin siksi, että varakas isä osti sen opiskelija-asunnon ja sponsoroi.
Miksi mikään ei muutu
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt jo minua v....taa kun sanoin tämän, koska ajatukseni kopio joku joka pääsi tekemään väitöskirjaa, mutta minä en :)
Tämän takia kannatta sulkea suunsa ja katsoa kuinka maailma jatkaa samaa typerää rataansa.- Anonyymi
Olenkin hyvin hiljainen nykyään. Lillukoot omassa sopassaan.
- Anonyymi
tästä kyllä suivaantuu joku hyvä toimittaja ja kirjoittaa artikkelin josta HÄN saa rahaa. Jollakin on Uudessa Suomessa mahdollisuus kirjoittaa aiheesta ja HÄN saa siitä mainetta( En päässyt sinne joskus, tosin se oli hyvä asia).
Tästä suivaantuu joku kansalaisaktivisti ja päättää vihdoin auttaa jotakin köyhää :).
Hän ei tunne minua ja todennäköisesti kuvittelee minut paskiaiseksi ja tölvii sitten minua kylänraitilla :) - Anonyymi
Mutta jos oikeasti halutaan muuttaa jotain täytyisi palkata se sopivin ja lahjakkain.
Kaikille pitää taata turvallinen asuinympäristö.
Näin kaikilla säilyisi motivaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873