Aihe

Miksi mikään ei muutu

Anonyymi

Kun vain rikkaan isän avulla pääsee eteenpäin ja kun vain suhteilla saa työt, mikään ei muutu.
Kun se lahjakkain ei pääse sille paikalle jolle kutsumus tai taidot veisivät mikään ei muutu.

Ongelma on, etä kun se sopivin ja lahjakkain ei pääsekään sinne jonnekin tulee tarve varastaa niiltä lahjakkailta. Kappas, mutta juuri niin, että se oikeasti kyvykkäin ei hyödy. Sen oikeasti kyvykkäimmän tiedoilla, osaamisella ja lahjakkuudella nostetaan sitä lahjattomampaa joka on päässyt eteenpäin siksi, että varakas isä osti sen opiskelija-asunnon ja sponsoroi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nyt jo minua v....taa kun sanoin tämän, koska ajatukseni kopio joku joka pääsi tekemään väitöskirjaa, mutta minä en :)
      Tämän takia kannatta sulkea suunsa ja katsoa kuinka maailma jatkaa samaa typerää rataansa.

• Anonyymi

Olenkin hyvin hiljainen nykyään. Lillukoot omassa sopassaan.

• Anonyymi

tästä kyllä suivaantuu joku hyvä toimittaja ja kirjoittaa artikkelin josta HÄN saa rahaa. Jollakin on Uudessa Suomessa mahdollisuus kirjoittaa aiheesta ja HÄN saa siitä mainetta( En päässyt sinne joskus, tosin se oli hyvä asia).

Tästä suivaantuu joku kansalaisaktivisti ja päättää vihdoin auttaa jotakin köyhää :).
      Hän ei tunne minua ja todennäköisesti kuvittelee minut paskiaiseksi ja tölvii sitten minua kylänraitilla :)

• Anonyymi

Mutta jos oikeasti halutaan muuttaa jotain täytyisi palkata se sopivin ja lahjakkain.
      Kaikille pitää taata turvallinen asuinympäristö.
      Näin kaikilla säilyisi motivaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      205
      13576
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13170
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      8516
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6077
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      210
      3519