Ajetaan ratikan eteen ja sitten kitistään. 🤦♂️
Ratikka kitinä.
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menee suojatien yli ja ratikka tulee niin tarviiko sen pysähtyä.
- Anonyymi
Pitäisi, mutta juuri sen takia ratikareitin varrelta on poistettu suojateitä, jotta ei tarvitse pysähtyä. Mutta eihän tamperelainen jalankulkija tai pyöräilijä tätä usko vaan menee vaan ja jää alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi, mutta juuri sen takia ratikareitin varrelta on poistettu suojateitä, jotta ei tarvitse pysähtyä. Mutta eihän tamperelainen jalankulkija tai pyöräilijä tätä usko vaan menee vaan ja jää alle.
Kyllä muuten aikuistenoikeesti henkilöitä jää alle ja turha viisastella jollakin helsingillä paljonko jäänyt alle.
- Anonyymi
Giljotiinin päivitetty versio. Kommunistiakvaario jossa on isot ikkunat että köyhät näkyy kauas.
- Anonyymi
Ahaa. Nyt ymmärrän traumasi. Olet köyhä, etkä sen vuoksi uskalla mennä ratikan kyytiin kun kuvittelet leimautuvasi.
- Anonyymi
Joko on sopiva ratarasva löydetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633