Tero Pitkämäki ja päivähoito

Anonyymi

Melkoinen soppa on keitetty.

https://www.seinajokinen.fi/tero-pitkamaki-maksatti-ilmajoen-kunnalla-lastensa-paivahoidon-omistamassaan-paivakodissa-seinajoella-kirjallista-sopimusta-ei-ole/

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000007722343.html

Joko viimeisen kauden urheiluapurahat on maksettu takaisin?

24

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikö tää oo ny ihan normi juttu, Montakohan mainostajaa pialta nyt lähtee... :)

      • Anonyymi

        Normi juttu, että Ilmajoki maksaa yli 34 tonnia Seinäjoella olevalle päiväkodille, jonka omistajia lapsen vanhemmat on ja toinen vielä töissä tuolla samassa paikassa päällikkönä...?

        Okei, jos tämä on normaalia, niin kertokaa yksikin vastaava tapaus. Yksi riittää. Luulen ettei löydy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi juttu, että Ilmajoki maksaa yli 34 tonnia Seinäjoella olevalle päiväkodille, jonka omistajia lapsen vanhemmat on ja toinen vielä töissä tuolla samassa paikassa päällikkönä...?

        Okei, jos tämä on normaalia, niin kertokaa yksikin vastaava tapaus. Yksi riittää. Luulen ettei löydy...

        Euhän ne omista kuin prosentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi juttu, että Ilmajoki maksaa yli 34 tonnia Seinäjoella olevalle päiväkodille, jonka omistajia lapsen vanhemmat on ja toinen vielä töissä tuolla samassa paikassa päällikkönä...?

        Okei, jos tämä on normaalia, niin kertokaa yksikin vastaava tapaus. Yksi riittää. Luulen ettei löydy...

        Pitkämäet joutuvat linnaan lusimaan ja miettimään tekosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkämäet joutuvat linnaan lusimaan ja miettimään tekosiaan.

        Verottaja alkaa harkitsemaan ja sen jälkeen ei kellään ole enää kivaa


    • Anonyymi

      nainen joka kirjoittaa itsestään kolmannessa persoonassa ei voi olla luotettava, vuotaa suurimman osan päätöksistäkin mitkä pitäis olla luottojuttuja....

    • Anonyymi

      Hyvä se on, että kaikki kuprut paljastetaan pohjia myöten. Säästyy siinä veronmaksajilta rahaa parempiin palveluihin, kun hyväveljien korruptiot vähenee. Löytyihän siltä Pitkikseltä rahaa maksuihin, kun käry kävi. Rosvousta ja päättäjät salli ....onkohan tämä kovinkin yleistä touhua meillä päin

    • Anonyymi

      Köyhiä pitää auttaa.👍😂

    • Anonyymi

      jos olen oikein ymmärtänyt niin ongelma on ettei palveluseteliä saisi käyttää vieraan paikkakunnan palveluihin.Maalaisjärkeä saa ja pitää käyttää,vai kenen mielestä olisi järkevää että äiti veisi ensin omat lapset hoitoon Ilmajoelle ja itse ajaisi Seinäjoelle hoitamaan muiden lapsia ku samalla omat pääsee äidin kyydillä mennen tullen hoitoon,myös veronsa he maksavat Ilmajoelle ja varmaan hieman enemmän kuin moni täällä kirjoittelija. Itse hyväksyn täysin toiminnan.

      • Anonyymi

        Kaikki ei ole nyt tasa-arvoisessa asemassa siitä tässä on kyse ei mistään kepinheittäjän kiusaamisesta: "Ilmajoen kunta on maksanut vuosina 2016-2019 Seinäjoella sijaitsevaan yksityiseen palvelusetelipäiväkotiin päiväkodin hallituksen jäsenen ja omistajan Tero Pitkämäen lasten päivähoitomaksuja 34 185.40 euron arvosta
        Seinäjokinen-lehden tietojen mukaan esim. Munakasta on ollut perheillä halukkuutta viedä lapsi Seinäjoelle päivähoitoon, mutta tämä ei ole onnistunut. Lain mukaan kunnan toiminnan tulisi perustua olennaisesti kuntalaisten yhdenvertaisuuteen ja tasapuoliseen kohteluun. "


    • Anonyymi

      mä oon jo aikaa sanonu jotta lyhytmäki ei siedä päivänvaloa,kierä kun ruuvin koukku lypsää rahaa mistä vain saa

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin maksattaisin maksun kaupungilla jos vain pystyisin

    • Anonyymi

      Ilkka ei uskalla kirjoittaa sanaakaan.
      Hävetkää Ilkan toimittajat jotka on maksettu hiljaisiksi

      • Anonyymi

        On muuten koomista, että Ilkka ei ole kirjoittanut sanaakaan ja monet Ilkka isommat mediat uutisoi asian... Paikallinen puolueeton media? Sallikaa minun nauraa. Ei ihme, että lukijat on kadonneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten koomista, että Ilkka ei ole kirjoittanut sanaakaan ja monet Ilkka isommat mediat uutisoi asian... Paikallinen puolueeton media? Sallikaa minun nauraa. Ei ihme, että lukijat on kadonneet!

        kepu pettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten koomista, että Ilkka ei ole kirjoittanut sanaakaan ja monet Ilkka isommat mediat uutisoi asian... Paikallinen puolueeton media? Sallikaa minun nauraa. Ei ihme, että lukijat on kadonneet!

        Nyt oli Ilkassakin lammastoimittajan tekemä juttu jossa monella palstalla todisteltiin että mitään väärää ei ole tapahtunut ja täysin kritiikittä oli uskottu kunnanjohtajan sanat. Ei minkäänlaista tutkivaa journalismia vaan kopioidaan vaan kuntapomojen sanoja. No kepulilehti puolustaa aina kepuleita mutta onneks on Seinäjokinen ja kohta taas Seinäjoen Sanomat jotka uskaltaa kertoa politiikkojen epärehellisyyksistä ja vastaavista, kun viilaavat kuntalaisia linssiin.


    • Anonyymi

      Ymmärrän, jos on palveluseteli käytössä.

      • Anonyymi

        Mitä se palveluseteli tähän liittyy? Ilmajoki on maksanut maailmanmestarin lasten hoidon eli se on ollut mestarille ja vaimolle ilmaista. Muut ihmiset joutuvat ihan itse maksamaan lastensa hoidosta. Onko tasapuolista? Ei ole. Hyvä että joku uskaltaa kertoa noista kepuloinneista.


      • Anonyymi

        YLE uutiset valaisee asiaa, Seinäjokinen voi jatkaa valitsemallaan linjalla.


    • Anonyymi

      Teron keppi ei ole lentänyt vuosiin, miksi ylipäätään piti tukea, entistä mestaria. Kunta olisi voinut tarjota rehellistä työtä, vaikka kenttämestarin hommia, kesällä haravointia ja nurmikon leikkaamista, talvella lumityöt ja luistinradan jäädytystä.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt sentään oikeita töitä? Joku kiva suojatyöpaikka.


    • Anonyymi

      En tiedä onko kovin tuonut Ilmajoelle tunnettavuutta koska ei ole edustanut paikallista seuraa.

    • Anonyymi

      Tässäkin oiva esimerkki.
      Seinäjoella ei tapahdu yhtään mitään.
      Ellei maakunnasta löydy rahaa maksaa seinäjokisten "toimintaa".
      Hyi helvetti, taas tätäkin.
      Todiste siitä että Seinäjoki elää, riistää ja kusettaa maakuntaa.

      • Anonyymi

        Öö..eikös Ilmajoki itse työntänyt 34 tonnia vaikka olisi voinut käyttää omiakin palvelujaan...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe