Aihe

Miten maassa voi olla johto joka ei ajattele kansan parasta.

Anonyymi

Kaikki muut menee edelle.

23

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän se on ollut jo 25 vuotta. Ilmeisesti saavat lahjuksia ja palkkiovirkoja jostain, kun kusettavat äänestäjiä.

• Anonyymi

500 miljoonalla tekee ilmeisesti hienoa journalismia 2000e toppatakeilla🤣

• Anonyymi

Mamutuseliittimme mielestä suomalaisille ja suomalaisuudelle on parasta kadota pois mahdollisimman nopeasti. Sama pätee muihin valkoisiin länsimaihin.

• Anonyymi

Jos jäävät niin sanotuista lahjuksista kiinni , no ei mua kiinnosta, pääasia että itse tiedän.

• Anonyymi

Mistä tämä johtuu?

• Anonyymi

Pelottaa se ylen toppatakki keissi, mitä jos lahjoivat takit.

• Anonyymi

Persujen mielestä varsinkin venäjä. Uraa uraa uraa huutaa persut kuorossa.

• Anonyymi

Isänmaallisuus, uskonto ja koti ovat niin out, nyt on muotia parantaa maailmaa ja tuoda vaikka kaikki maailman rikollisetkin Suomeen turvaan.

• Anonyymi

Näin vehestää toi akatlauma ja peräpetteri soittaa siinä sekaan torveaan
        JUURI NÄIN MITÄ MEINASIT

• Anonyymi

Mutta Unkarissa ja 100 saa muussa maassa on

• Anonyymi

Koska hallituksessa on huume- ja homoilua ihailevia sairaita tyyppejä, koko kansa kärsii.

• Anonyymi

Aivan, ja mites se eroaa oppositiosta jossa samaa porukkaa? Muistuuko mieleen eräs pelle joka lupasi jopa 6 kuukaudessa poistaa työttömyyden?

• Anonyymi

Sosialismidemokratian pitäisi olla ihmisen parasta aikaa, kunnes jää vain demokratia hiusten harvettua.

• Anonyymi

Kehitysmaataustaisten Islamin palvojien kalifaatti on nyky hallituksemme unelma suomessa. Niin mikä ihme se on jos Islamin palvojat menevät kaikkien edelle!

• Anonyymi

Siksi, ettei demokratia toimi enää meilläkään. Mitä siitä seuraa, kun kansa oikein suututetaan? Meillä on pitkä pinna, mutta kun se katkeaa, tuloo rumihia.

• Anonyymi

Meillä on johto, joka ajattelee kansa parasta , tosin se kansa on somalit ja Lähi-idän loiset.

• Anonyymi

Eikä kukaan rikoksia tehnyt päättäjä suostu eroamaan hillotolpalta, vaikka kansasta yli puolet antaisi potkut. Arvopohjahallinto nääs!

• Anonyymi

Meillä on islam hallitus.

• Anonyymi

Minä väitän että pakolaisten vastaanotto lisää hyvinvointivaltiolle kohdistuvaa rasitusta. Maahanmuuttajien keskipalkat ovat usein pienemmät kuin valtaväestöllä. Pienemmät palkat tuottavat pienempiä veroja. Lisäksi on maahanmuuttajien työttömyys, joka syö verovaroja.

Yritykset varmasti tykkäävät kun palkkamenot pienenvät kun palkkaavat halvempaa työvoimaa. Siinä taas yritysten yhteiskuntavastuu loistaa poissaololla kun ei palkata suomalaista.

• Anonyymi

Maata johdetaan davosista.

• Anonyymi

Tarvitsemme viisaan perussuomalaisen yksinvaltiaan. Muuten suomi ei selviä.

• Anonyymi

Joo, oisko se punaposki, joka osaa pitää jalkavaimoa ja kävellä sekä syödä porkkaa samaan aikaan.
        Hänellä on jo ihailija, ihan Norjassa asti. Ihailija sattui vain olemaan väärässä paikassa väärään aikaan...ja kuin sattumalta ampui lapsia silmäån, päähän, vartaloon jne. Näin se punaposki kertoo.

• Anonyymi

Aloitus valhetta. Meillä on vajausta maahanmuuttajista ja uudesta kulttuurista. Se vajaus on ensin täytettävä ykkösprioriteettina, vasta sitten voidaan taas keskittyä hoitamaan maamme ongelmia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      7444
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      474
      5533
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      4014
    4. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      85
      3785
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      173
      2756