kuinka monta

Anonyymi

miten monta yli 50 vuotiasta naista täällä on ketkä masturboi? Ja kuinka usein ja minkälaisissa paikoissa? Voihkitteko kovaan ääneen vai käytättekö mahollisimman vähän ääntä? ja kuinka montaa haittais jos vaik teil olis aikuinen poika joka näkee ku te tuutte alasti suihkusta? Kuinka moni tyydyttäs itteensä aikuisen poikansa edessä?

13

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paikka kiimanen pillu sitä masturboin.

• Anonyymi

Täällä yksi. Silloin tällöin. Voihkin. Ei haittaa, jos poika näkee alasti. Kuitenkin jotain rajaa, pidän huolen, ettei poika tiedä itsetyydytystouhuistani. Eli pojan nähden- ei missään tapauksessa.

• Anonyymi

Tukkimuksen mukaan ,koko maassa kolme naista.

• Anonyymi

Olisinko yksi niistä joka uskaltaisi tehdä noin aikuisen nuoren 30 miehen edessä alsti masputoisi omaa vehettään?

• Anonyymi

Olen 50- vuotias, Omankäden iloa nautin säännöllisesti, joskus harvemmin joskus monesti viikkoon. Seksi ei ole juuri mitään ilman halua ... Mulla tuolloin yleensä on sauva vaginassa enkä pysty kontrolloimaan ääntelyä työntöjen aikana. En koskaan masturboi kenenkään edessä .

• Anonyymi

Autossa oon tehny äänekkäästi kun huippu ja sormil N50

• Anonyymi

Olen mies mutta tiedän, että naisystäväni 53 yksin ollessaan räplää torttuansa ja onhan hänellä pari vibrasauvaakin. Taidanpa hankkia hänelle yllätyslahjaksi satisfyerin
      kun hän niin tykkää klitoriksen nuolemisesta ja hinkkaamisesta.

• Anonyymi

Vaikea kuvitella vaikka työkavereista että kun daamit menee kotiin, niin kaivaa dildot esiin. Moniko 50-nen ajattelee ylipäätään seksiä vaikka työkaverin kanssa tai muuten vaan sexiä?
      Kun niistä ei vaan puhuta😉

• Anonyymi

Masturboin usein. Lasten nähden en ikinä. Alapään pidän posliinia.

• Anonyymi

Saa sitä olla melkoinen kiima pillu kun tuollaseen menoon pystyy.
      Nuoren pojan edessä onko kyseessä 30 nuori mies?
      Minä olen 51 50kg 162 cm pitkä.
      Saapi olla mlkoinen panopillu.

• Anonyymi

Voisitko minunkin edessä masturboida.. m47

• Anonyymi

Ei mun tarpeita kukaan muukaan tyydytä joten pakkohan mun on tehdä se itse. Tai no, niin tekisin jokatapauksessa koska oma kiva on niin mukavaa puuhaa.
      Omalle jälkeläiselle se ei ole soveliasta nähtävää, jonkun muun miehen katse voi olla hyvinkin kiihottava.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe