Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kuinka monta

Anonyymi

miten monta yli 50 vuotiasta naista täällä on ketkä masturboi? Ja kuinka usein ja minkälaisissa paikoissa? Voihkitteko kovaan ääneen vai käytättekö mahollisimman vähän ääntä? ja kuinka montaa haittais jos vaik teil olis aikuinen poika joka näkee ku te tuutte alasti suihkusta? Kuinka moni tyydyttäs itteensä aikuisen poikansa edessä?

13

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikka kiimanen pillu sitä masturboin.

    • Anonyymi

      Täällä yksi. Silloin tällöin. Voihkin. Ei haittaa, jos poika näkee alasti. Kuitenkin jotain rajaa, pidän huolen, ettei poika tiedä itsetyydytystouhuistani. Eli pojan nähden- ei missään tapauksessa.

    • Anonyymi

      Tukkimuksen mukaan ,koko maassa kolme naista.

      • Anonyymi

        Olisinko yksi niistä joka uskaltaisi tehdä noin aikuisen nuoren 30 miehen edessä alsti masputoisi omaa vehettään?


    • Anonyymi

      Olen 50- vuotias, Omankäden iloa nautin säännöllisesti, joskus harvemmin joskus monesti viikkoon. Seksi ei ole juuri mitään ilman halua ... Mulla tuolloin yleensä on sauva vaginassa enkä pysty kontrolloimaan ääntelyä työntöjen aikana. En koskaan masturboi kenenkään edessä .

      • Anonyymi

        Autossa oon tehny äänekkäästi kun huippu ja sormil N50


    • Anonyymi

      Olen mies mutta tiedän, että naisystäväni 53 yksin ollessaan räplää torttuansa ja onhan hänellä pari vibrasauvaakin. Taidanpa hankkia hänelle yllätyslahjaksi satisfyerin
      kun hän niin tykkää klitoriksen nuolemisesta ja hinkkaamisesta.

    • Anonyymi

      Vaikea kuvitella vaikka työkavereista että kun daamit menee kotiin, niin kaivaa dildot esiin. Moniko 50-nen ajattelee ylipäätään seksiä vaikka työkaverin kanssa tai muuten vaan sexiä?
      Kun niistä ei vaan puhuta😉

    • Anonyymi

      Masturboin usein. Lasten nähden en ikinä. Alapään pidän posliinia.

    • Anonyymi

      Saa sitä olla melkoinen kiima pillu kun tuollaseen menoon pystyy.
      Nuoren pojan edessä onko kyseessä 30 nuori mies?
      Minä olen 51 50kg 162 cm pitkä.
      Saapi olla mlkoinen panopillu.

    • Anonyymi

      Voisitko minunkin edessä masturboida.. m47

    • Anonyymi

      Ei mun tarpeita kukaan muukaan tyydytä joten pakkohan mun on tehdä se itse. Tai no, niin tekisin jokatapauksessa koska oma kiva on niin mukavaa puuhaa.
      Omalle jälkeläiselle se ei ole soveliasta nähtävää, jonkun muun miehen katse voi olla hyvinkin kiihottava.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe