uusin lottokuponkia prismassa jyväskylän keljossa annon lottolapun ja veikkauskortin antovat vanhan pelitositteen takasin eikä käyttänyt veikkaus korttia koneessa en heti huomannut kun vasta lauvantina kun rupesin tarkistaa oli 4 oikeenmenin prismaan arkipäivänä valittaa kuulemma minä olen vastuussa kun sain vanhan lapun takaisin en sitten tiijä mihin uusi lappu hukku kun kuitenkin hinnan maksoin ja käyttikö myijä omaa veikkaus kottia sitten koneessa kun sinne ei nää mitä ne touhuaa mietin miten paljon ne vanhuksija vetää retkuun kun syy on asijakkaan niijen mielestä
lottokuponki
Anonyymi
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, osassa Suomea voittaa vain kupongilla, kupongit kannattaa tarkistaa itse.
Kuopioon osuvat alavoitot ovat jo useina peräkkäisinä vuosia osuneet vain Petoselle sekä Rypysuolle Puijonlaaksoon ja AINA kuponkipelaajille!
Kaupungin keskustassa pelaavat sekä nettipelaajat eivät siis voi voittaa mitään.
Härskiä toimintaa pelin tarjoavalta monopolilta.- Anonyymi
luu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289