uusin lottokuponkia prismassa jyväskylän keljossa annon lottolapun ja veikkauskortin antovat vanhan pelitositteen takasin eikä käyttänyt veikkaus korttia koneessa en heti huomannut kun vasta lauvantina kun rupesin tarkistaa oli 4 oikeenmenin prismaan arkipäivänä valittaa kuulemma minä olen vastuussa kun sain vanhan lapun takaisin en sitten tiijä mihin uusi lappu hukku kun kuitenkin hinnan maksoin ja käyttikö myijä omaa veikkaus kottia sitten koneessa kun sinne ei nää mitä ne touhuaa mietin miten paljon ne vanhuksija vetää retkuun kun syy on asijakkaan niijen mielestä
lottokuponki
Anonyymi
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, osassa Suomea voittaa vain kupongilla, kupongit kannattaa tarkistaa itse.
Kuopioon osuvat alavoitot ovat jo useina peräkkäisinä vuosia osuneet vain Petoselle sekä Rypysuolle Puijonlaaksoon ja AINA kuponkipelaajille!
Kaupungin keskustassa pelaavat sekä nettipelaajat eivät siis voi voittaa mitään.
Härskiä toimintaa pelin tarjoavalta monopolilta.- Anonyymi
luu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114379
- 793553
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223411Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 762974
- 892933
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672855"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589