Amazing race

angela-24

Tietääkö kukaan ovatko Flo ja Derek tapailleet toisiaan vielä kisan jälkeen?

6

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa

      Toivottavasti ei, jos Derekillä on älliä päässä. Taitaa naikkonen olla yksinään rahojen kanssa, kuka mies sellasta tosissaan huolisi, tai kai niitäkin on. Ihan säälitti niiden kahden muun parin takia kun eivät ehtineet ennen sitä kitisijämuijaa (Flota) maaliin, miehelle (Jack) olisin suonut koko millin potin yksinoikeudella. Muijalle en olisi antanut penniäkään, koko ajan valitti ja oli luovuttamassa, ilman sen miehen painostusta eivät olisi voittaneet. Ihmeen tyynenä mies pysyi, minulla olisi mennyt kyllä hermot, varmasti otti koville ja oli suuri helpotus kunm kisa loppui. Varsinkin "vanhukset" olisi saaneet voittaa, he olivat todella sisukkaita koko kisan ajan, huomioiden heidän ikänsä.

      • kissafani-82

        Mä kans pidin siitä vanhasta parista, eli Ianista ja Teristä. Mä olin alusta asti niiden puolella ku ne oli niin symppis pari :)


      • Pertsa
        kissafani-82 kirjoitti:

        Mä kans pidin siitä vanhasta parista, eli Ianista ja Teristä. Mä olin alusta asti niiden puolella ku ne oli niin symppis pari :)

        Totta, oli ne veljekset ja ihmekaksosetkin hyviä pareja luonteeltaan mutta on harvinaista että vanhukset pääsee kolmen parhaan joukkoon tällaisissa kisoissa, siksi erityisesti niiden toivoin voittavan. No, peli on peliä, onnellisia ne Ian ja Terikin silti olivat (ainakin televisiosta näkemän perusteella) vaikka eivät voittaneetkaan sitä milliä, eivät edes yhtään harmitelleet vaan pitivät tärkeämpänä kokemusta eikä niinkään voittoa, vaikka voittivathan ne sentään kai pari risteilyä välietapeilla. Kaikki eivät välitä rahasta vaikka varmaan se suurimpana houkuttimena tuollaisiin kisoihin monesti onkin.


    • mizzakizza

      Eikös se ollut Drew niistä kaksosista se sinkku? No sen sinkku kaksosen kanssa se Flo on paukauttanu naimisiin asti.. Näin olen kuullut/lukenut jostain... En oo asiasta varma, mutta sen voi itsekukin tarkistaa..

      • vanhapiika

        No en usko, ja jos olisivat menneet niin ovat myös eronneet.


      • Kerbie Ban

        "We’re kinda dating right now but we’re just taking 1 day at a time." - Drew

        Eipä muuta löytynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe