Nuoriso tavoittelee nykyään kalliita muotivaatteita Suomessa.

Anonyymi

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahat näihin kalliisin vaatteisiin saa ilmeisesti Kelasta?

• Anonyymi

jep meidän verorahoista...jumalauta että tuntuu pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep meidän verorahoista...jumalauta että tuntuu pahalta.

Oikeassa olet, sillä itseänikin raivostuttaa tämä uutinen, kun minulla itselläni ei ole ollut koskaan vara ostaa kalliita vaatteita eikä muutakaan turhaa roinaa, kun olen ikäni noin 40-vuotta tehnyt kovaa työtä pienellä palkalla,

• Anonyymi

Aina osa nuorista on ostanut kalliita soittimia ja autoja itselleen. Ihan 70-luvulta lähtien. Kyse on työnteosta ja säästämisestä. Kuten nuoret nykyäänkin, käydään töissä eikä törsätä rahoja muuhun. Kyse on siitä mihin haluaa rahojaan käyttää. Onko se kitara vai rummut.

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11683216

Kaikkia ei kalliit vaateet koske mutta ei vissiin. Koske myöskään kallis asuminen

Kun Lxxi Hxxxxxen, 23, muutti Helsinkiin, elämisen kalleus iski tajuntaan – käteen ei jää juuri mitään ylimääräistä.

• Anonyymi

Miksei Lilli osta parilla tonnilla kuteita kuukaudessa?

• Anonyymi

Täytyy liittyä johonkin huumediilijengiin ja edetä hierargiassa mahdollisimman korkealle. Sitten voi ostella kalliita vaatteita ja ajella hienolla autolla.

• Anonyymi

Huvittavan näköisiä nämä jenkkien gangsta-tyyliä leikkivät... kävelytyylikin on matkittu suoraan sieltä. Toisaalta taas, jos rahat eivät taskuun tule oman työn tuloksena se on huono juttu.

• Anonyymi

Jumalauta. Kela rahoittaa aloitusotsikossa olevan HS-uutisen mukaan mamuille näköjään kalliit vaatteetkin Suomessa.

• Anonyymi

USKOMATONTA. Jo on aikoihin eletty Suomessa.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe