Sä tuskin täällä käyt mutta mua on jo pitkään

Anonyymi

häirinnyt eräs asia ja oon kyllä nähnyt, että joku täällä on samannimiselle naiselle kirjoittanut, mutta olisitkohan sä silloin oikeasti halunnut mennä mun kanssa samaan matkaan kotia, kun päästiin samaan aikaan ja miksi halusit?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä naisia on niin monen sortista, nyt ei pieni ihminen oikein pysy perässä että ketä niistä tarkoitat?????

      • Anonyymi

        Ketä niistä? Ei mulle ole kuin yksi ehdottanut, että voitaisiin mennä samaa matkaa, mutta jouduin itse lähtemään aikasemmin erinäisistä syistä johtuen.


    • Anonyymi

      Jos asia vaivaa mieltäsi niin kysy. Sillähän se selviää.

      • Anonyymi

        Ei valitettavasti ole mahdollista.


    • Anonyymi

      Olisin mennyt kanssasi mihin vaan, ❤️ sinua kaivattuni!

      • Anonyymi

        Jos oisit niin silloinhan sä voisit kertoa tähän sen, että minä vuonna tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisit niin silloinhan sä voisit kertoa tähän sen, että minä vuonna tapahtui?

        2017-2019 olisin seurannut sua mihin vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2017-2019 olisin seurannut sua mihin vaan

        Pelkästään 2017 ja sillonki noin viiden viikon ajan. Sen jälkeen en kyseistä naista enää nähny.


    • Anonyymi

      Kyllä vaan olisin, viime talvena.. Sinun kanssa olisin halunnut sieltä pois kävellä..

      • Anonyymi

        Viime talvena kävelin sieltä pois, mihin sinä, kaivattuni jäit ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena kävelin sieltä pois, mihin sinä, kaivattuni jäit ❤️

        Menit usein pyörälläsi vaudilla. Valitettavasti yksi juttusi säikäytti minut kun oli niin sekaisin koko elämä ja tukea tarvitsin.


    • Anonyymi

      Erään miehen kanssa oisin voinut mennä vaikka joka päivä töistä samaa matkaa, mutta mentiin vaa muutaman kerran. Saattoi minua varmaan vaan kohteliaisuudesta. Emme ole enää samassa paikassa töissä ja yhteys väliltämme katkesi valitettavasti.

      • Anonyymi

        Onneksi saat "kyytejä" saman työpaikan toiselta mieheltä...


    • Anonyymi

      Itellääki on jääny monia naisia mielee

      • Anonyymi

        Kenellä ei olisi jäänyt. Perhanan tummatukka kun kummittelet mielessäni.


    • Anonyymi

      Onkohan persoona- varas taas asialla, en ole ikuna ollut vieraan miehen kanssa saunassa, vastenmielinen ajatuksenakin.

    • Anonyymi

      Omalla autolla työmatkat, kyydit ei kiinnosta, luin ensin väärin aloituksen, kun alku ärsytti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe