Aihe

Trump puhui 1.5 miljoonan mielenosoituksesta, saapui joitakin tuhansia

Anonyymi

Trump koki raskaan arvovalta tappion kannattajien vähyyden vuoksi

"Alkavan vuoden suurin mielenosoitus nähdään ylihuomenna keskiviikkona, kun 1,5 miljoonaa presidentti Trumpin tukijaa marssiin Washingtoniin.
https://twitter.com/i/status/1345839016848068608

Pääosin aseistamaton ja pääosin rauhallinen mielenosoitus on kutsuttu koolle siksi, että väärennettyjen marraskuun vaalien lopputulos saataisiin oikaistua."

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korvasivat pommein ja asein vähäisen lukumäärän.

• Anonyymi

Niitä oli satoja tuhansia. Jostain syystä annettiin väärä kuva kertomalla, että ei niitä ole kovinkaan montaa, kuvakulmat oli valittu niin, että vain harva mielenosoittaja oli näkyvissä ja juuri siksi kongressirakennuksen valtaus tuli mediaa seuranneille yllätyksenä. Sen vuoksi ihmismassat vyöryivät helposti rakennuksen sisälle.
      Oikean käsityksen ihmismääristä saa vasta jälkeenpäin julkaistuista kuvista (esim. Daily Mail), joista todellisuus selviää, siis todella paljon. Menkääpä katsomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      201
      13345
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13103
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      8423
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      32
      5978
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      204
      3476