Itä-Euroopasta saapuu tuhansia raksamiehiä ilman testejä ja karanteeneja.
Nykkö tää vasta on huomattu ?
Tai rokottaa nää ukot työnantajan piikkiin eihän näin voi olla.
Itä euroopan raksa ukoille korona testi rajalle myös Viro poikka
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anneta ne rokoteet ulkomaalaisille maahan tulijoille niin Haaviston toive toteutuu, eihän mitä tarvitse suojella ,sehän kuuluu vihreiden agendaan.
- Anonyymi
Tulee melko piikki raksa ynm, telakka ukoista ja siivooja eukoista tammikuulle.
Nyt olis vahvan koronna nyrkin paikka.
Noitten kotimaisilla koronna testeillä voi pyyhki vaan p.....n.
Kun noista maista saa kaikki muutkin luvat pikkurahalla niin saa testipaperinkin.
Suomen raja on ainoa paikka missä testi on luotettava jos testi ei kelpaa
U-käännös ja kotimaahan takaisin.- Anonyymi
Rajat kiinni koronan takia.
Raksaäijät ei ole edes koulujaan käyneet, opetetaan paikan päällä ja jälki on sitten sen näköistä. Kun on joku urakka valmis niin palaavat kotimaahansa ja kohta uusi urakka niin suomalainen firma palkkaa oppimattoman raksamiehen halvalla. Näin maksaminen jää asunnon ostajalle loppupeleissä, sillä kohta on kerrostalossa ilma piloilla ja taloissa hometta.
- Anonyymi
SUOMI LEPSUILEE KAIKISSA ASIOISSA, JOTKA KOSKEVAT KORONAA.
- Anonyymi
Kommari Li Anderssonkin kuuluu Antifaan!
Usassa liikkuminen iltaisin on lähes hengenvaarallista Antifan takia. Ei siellä tavan ihmiset enää uskalla lähteä pimeällä mihinkään. Antifasta on tullut kuin uudet poliisivoimat: demokraatit ottivat poliisilta rahoituksen, mutta jakavat Antifalle rahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772