Jos olisin niin tyhmä että äänestäisin persuja

Anonyymi

Niin sen virheen tajuttuani hävettäisi ihan saatanasti.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erehdyin aikoinani äänestämään SMP:tä vuonna 1983. Toistamiseen en virhettä tee. Opin silloin millaisia idiootteja populistit ovat. Ei enää koskaan ääntä populistille.

      • Anonyymi

        Enkä minä vappusatas-puoluetta äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä vappusatas-puoluetta äänestä.

        Se puolue tuo yhdessä vihreiden kanssa terrosristeja maahan joka muodostaa valtavan uhan kansallemme tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puolue tuo yhdessä vihreiden kanssa terrosristeja maahan joka muodostaa valtavan uhan kansallemme tulevaisuudessa.

        Se puolue mättää duunareiden niska limassa hankkimia rahoja etelän hulttiomaille jotka ottavat uuden kierroksen kunhan ensin ovat nämä luvatut rahat rillutelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puolue tuo yhdessä vihreiden kanssa terrosristeja maahan joka muodostaa valtavan uhan kansallemme tulevaisuudessa.

        Sen puolueen Tytti sanoo että oman kansan etu olisi muka haitallista. Miksi se olisi haitallista? Eikö ministeri ole vannonut valaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen puolueen Tytti sanoo että oman kansan etu olisi muka haitallista. Miksi se olisi haitallista? Eikö ministeri ole vannonut valaansa?

        Koska Soros ja muut kasaarijutskut ovat niin ihmiset aivopesseet! Tyhmät ihmiset ovat maalleen haitallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puolue mättää duunareiden niska limassa hankkimia rahoja etelän hulttiomaille jotka ottavat uuden kierroksen kunhan ensin ovat nämä luvatut rahat rillutelleet.

        Jopa ihan tavallinen kansalainen tajuaa, että Italian veronkiertäjäkansalle ei kannata maksaa euroakaan! Miksi Suomen hallitus ei sitä tajua?


    • Anonyymi

      Sempä takia äänestän aina henkilöä. Jos tänään äänestäisin? Ääneni saisi Halla-Aho.

    • Anonyymi

      Kuka tämä persuja on?

      • Anonyymi

        Jussin puheet eivät ole tuulesta temmattuja kuten vihreiden tai demareiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussin puheet eivät ole tuulesta temmattuja kuten vihreiden tai demareiden.

        Valehtelet.


    • Anonyymi

      Jos olisin äänestänyt vihreitä ampuisin itseni ensin ja varmuuden vuoksi menisin köyden jatkoksi.

      • Anonyymi

        Tai kuten Kurt Cobain, ottaisin yliannoksen huumeita ja sitten ampuisin itseni varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väittäisin että moni demareita äänestänyt katuu katkerasti tyhmyyttään?

    • Anonyymi

      Noh PS kuitenkin voittaa seuraavat ja sitä seuraavat vaalit niin olkaamme voittajan puolella.

    • Anonyymi

      Aloittajan mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Toivottavasti häneltä vähennetään kuitenkin reippaasti sekä tukia että korvaushoitoa.

    • Anonyymi

      Vihervasuri transuja nyt ei ainakaan pidä mennä äänestämään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe