"– En luovuta koskaan, en tunnusta koskaan tappiotani. Me pysäytämme varkauden (we will stop the steal), sanoi Trump. – Tämä oli korruptoitunein vaali maailman historiassa. No, ehkä jossain kolmannen maailman maassa on voinut olla vielä pahemmat, innosti presidentti yleisöään."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/30809997-0f12-41c5-b4af-d25a6e2d8241
Trump- voitin vaalit ylivoimaisesti enkä tunnusta tappiotani koskaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on miehen puhetta! USA herää ja juutalaislinnoitus tuhotaan!
- Anonyymi
Hyvä TRUMP! Olisi vallankaappauksen aika jos muu ei auta, onhan amerikassa paljon isänmaallisia aseistautuneita puolisotilaallisia ryhmiä!
- Anonyymi
Trumpin olisi pitänyt heti kun selvisi, että vaalit ovat peukaloitu puhaltaa peli poikki, julistaa poikkeustila ja siirtää vaalit hamaan tulevaisuuteen. Mutta Trump luotti demokratian toteutumiseen, valitettavasti demokratia ei toteutunut.
- Anonyymi
Hienoa, että presidentti itse tunnustaa, että johti maata jota voi verrata demokratialtaan vain kehitysmaihin! Eikä hän tehnyt asialle mitään!
- Anonyymi
Iso ja uppova "demokratia"-laiva kääntyy hitaasti.
- Anonyymi
Ohjatkaa Trump hoitoon. Mielenterveys horjuu jo pahasti!!
- Anonyymi
Trumpin äärioikeiston terroristit tekivät asellisen pommi-iskun kongressiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807