Aihe

Eikö nyt pitäisi olla huolissaan omasta demokratiasta?

Anonyymi

Hallitus yrittää kuljetaa terroristeja salaa Suomeen, pääministeri luottaa rikolliseen ministeriin, yksi halituspuolue antaa rikolliselle luottamuksen vaikka "ei hyväksy rikollista tekoa lainkaan", presidentti lietsoo vihaa"tarvitaan varoittava esimerkki". Ja vihreäthän jo aikaisemmin paatosti ideologianaan intersektionaalista feminismiä, joka hävittää tass-arvon kokonaan ja jakaa vähemmistöille oikeuden talloa enemmistöt.

Puhumattakaan mitä hallitus on töpeksinyt yhtenään koko taipaleensa ajan....olisi nyt vasn syytä katsoa peiliin eikä päivitellä Amerikan menoa.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tilanne täälläkin kulminoituu. Työntekijät vastaan kaupunkilaiset

• Anonyymi

PersKeKo-porvarihallitus kuljetti maahamme 2015 todistetusti terroristeja mm. Turun terroristin. Lisäksi Oulun pedofiiliraiskaajia ym.

• Anonyymi

No entäs se meno EU:ssa?

• Anonyymi

Mites Sipilän toimien tutkinta. Kuvalehti ja Seura niistä aikanaa uutioi paljonkin, ja olisi YLE:kin jos ei silloinen pääministeri Sipilä saanut sitä estettyä.

• Anonyymi

Ei kumminkaan annettu luottamusta rikollisille kuten nyt.

• Anonyymi

ASA.n tilanne on hyvin huolestuttava presidentti tasolla (Trump) herää kysymys onko meillä ulkoministeriön johdon tekoset uskottavia ja kun ulkoministeri kommentoi DC tilannetta kongressitalon jutussa, minä ainakaan en uskonut hänen sanomisiaan ja siihen minulla on oikeus. Jos meillekin alkaa muodostua politiikassa enemmän uskottavuus ongelmia, niin olen huolestunut valtaako joku taho eduskunnan.

• Anonyymi

Et ainakaan sinä tai muut Sivarin alamaiset.

• Anonyymi

Länsimaiden ”Arabikevät” on lähteenyt liikkeelle eikä sitä voi pysäyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      48
      8010
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      479
      5556
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4279
    4. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      95
      4233
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      174
      2768