täällä kaupungissa on paljon pyhien henkien ilmestymiä

Anonyymi

Pyhän hengen ilmestyminen nähtiin Kyyhkysenä, täällä niitä kutsutaan Puluiksi.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä aina silloin tällöin pyhän hengen polttelun haistaa. Kotikasvatuskin kun on lisääntynyt.

    • Vertaus kuvallinen kyykysen muotossa,kasteen jälkeen Jeesus meni erämaahan jonne henki hänent johdatti.

      • Anonyymi

        Minä menin erämaahan ja saavuin GPS laitteeni johdattamana keitaalle kasteelle eli uimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä menin erämaahan ja saavuin GPS laitteeni johdattamana keitaalle kasteelle eli uimaan.

        Oman vanhurskauten kasteelle jolla ole mitään merkitystä,taivasten valtkunnan kassa,leikittelet asioiten kanssa jota et edes ymmärrä.
        Koska se on sanlattu tältä maailmata.


      • kotiko kirjoitti:

        Oman vanhurskauten kasteelle jolla ole mitään merkitystä,taivasten valtkunnan kassa,leikittelet asioiten kanssa jota et edes ymmärrä.
        Koska se on sanlattu tältä maailmata.

        Piti kirjoitta tältä maailmalta


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Piti kirjoitta tältä maailmalta

        Kyllä sen ymmärtää, minulla on kanssa salattu pankkitili, sitä ei muut pääse katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen ymmärtää, minulla on kanssa salattu pankkitili, sitä ei muut pääse katsomaan.

        Kirkolla pitäisi olla sellainen avoin pankkitili, jota kaikki uskovat voisi käyttää.
        Se järjestelmä taitaa toimia hieman toisin, kun opettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkolla pitäisi olla sellainen avoin pankkitili, jota kaikki uskovat voisi käyttää.
        Se järjestelmä taitaa toimia hieman toisin, kun opettaa.

        Kaikki eitä usko vaikka millaisia tunnustekoja jokin teksi.Ei tänä aika ole muuttut miksikään.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Kaikki eitä usko vaikka millaisia tunnustekoja jokin teksi.Ei tänä aika ole muuttut miksikään.

        Uskon minä, mutta minua voisi kusettaa tempulla, mutta uskoisinko silti 🤔
        On olemassa sattumaa todennäköisyyksiä, jotka kuulostavat mahdottomilta.
        Teko, joka olisi yliluonnollinen, ei valitettavasti kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon minä, mutta minua voisi kusettaa tempulla, mutta uskoisinko silti 🤔
        On olemassa sattumaa todennäköisyyksiä, jotka kuulostavat mahdottomilta.
        Teko, joka olisi yliluonnollinen, ei valitettavasti kestä päivänvaloa.

        Teot joka tee maailman kaikeuden herra kestää päivän valon. Ei niitä tyhjäksi saa tämän maailma mahti. Satuna pitävä joilla ei ole elämää.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Teot joka tee maailman kaikeuden herra kestää päivän valon. Ei niitä tyhjäksi saa tämän maailma mahti. Satuna pitävä joilla ei ole elämää.

        Ette lainanneet minulle miljoonaa, jonka lupasin maksaa kuoltuani takaisin, se todistaa uskostanne aika paljon.🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ette lainanneet minulle miljoonaa, jonka lupasin maksaa kuoltuani takaisin, se todistaa uskostanne aika paljon.🤣

        Miljoona kuuluvatähän maailmaan joka on katoavaista,kuoleet eivät tee mitään.
        siänäkin elät katoavassa maailmassa niin kuin minäkin,mula on toivo katamattomasta maaimasta jossa on ikuinen elämä. Kaikki toisin poissa on kuolema,sairaudet surut häpeät.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Miljoona kuuluvatähän maailmaan joka on katoavaista,kuoleet eivät tee mitään.
        siänäkin elät katoavassa maailmassa niin kuin minäkin,mula on toivo katamattomasta maaimasta jossa on ikuinen elämä. Kaikki toisin poissa on kuolema,sairaudet surut häpeät.

        Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut.

        Hengeliset oletkin kuolut,edessä on vielä ruumilenen kuolema,sen jälkee ikuinen ero jumalan yhdeydestä.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Hengeliset oletkin kuolut,edessä on vielä ruumilenen kuolema,sen jälkee ikuinen ero jumalan yhdeydestä.

        Me olemme vain aivot ja ruumis ja ne toimivat yhteistyössä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vain aivot ja ruumis ja ne toimivat yhteistyössä.

        Ne ovat ruumiin toiminnot,niin kauvankun elämä on sen jälkee ne lakkavat olemasta.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Ne ovat ruumiin toiminnot,niin kauvankun elämä on sen jälkee ne lakkavat olemasta.

        Aivot on sun sielu vai miten erottelet murhaajan ja hyväntekijän sielun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivot on sun sielu vai miten erottelet murhaajan ja hyväntekijän sielun.

        Sielu ja aivo ovat eri asia eivä liity millään tavalla toisiinsa.Aivot ovat tätä elämää varten joka ohjaa toimintoja.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Sielu ja aivo ovat eri asia eivä liity millään tavalla toisiinsa.Aivot ovat tätä elämää varten joka ohjaa toimintoja.

        ja sielu on sitten minun syntymää edeltäneen elämän ilmentymä 🤣


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Sielu ja aivo ovat eri asia eivä liity millään tavalla toisiinsa.Aivot ovat tätä elämää varten joka ohjaa toimintoja.

        No mikä on sielu, jos siinä on jotain informaatiota eli erottelua muista sieluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on sielu, jos siinä on jotain informaatiota eli erottelua muista sieluista.

        On taivaallisia ja maallisia ruumiita, mutta taivaallisten loisto on aivan toisenlainen kuin maanpäällisten. 1.kor 15:40
        Onkin kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä olento." Mutta viimeisestä Aadamista tuli eläväksi tekevä henki. 15:45 Tämä heki on Jeesus kristus joka tuli lihaksi maailmaan synty ihiseksi,siksi sanotaa ihmisen poika,vaikka on kin Jumala.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        On taivaallisia ja maallisia ruumiita, mutta taivaallisten loisto on aivan toisenlainen kuin maanpäällisten. 1.kor 15:40
        Onkin kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä olento." Mutta viimeisestä Aadamista tuli eläväksi tekevä henki. 15:45 Tämä heki on Jeesus kristus joka tuli lihaksi maailmaan synty ihiseksi,siksi sanotaa ihmisen poika,vaikka on kin Jumala.

        Eli on vain Aadamin henki ja se on kaikilla ihmisillä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli on vain Aadamin henki ja se on kaikilla ihmisillä ?

        Toiset saavat uuden henge joka on taivaalinen,ne ovat seiraajai menevä elämään,aadamin hengaellä ei mein elämään.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Toiset saavat uuden henge joka on taivaalinen,ne ovat seiraajai menevä elämään,aadamin hengaellä ei mein elämään.

        Mitä eroa näillä hengillä on ja montako niitä on .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa näillä hengillä on ja montako niitä on .

        Imisen henki joka Juma antoi luodessaan ihmisen maailmaan. Pyhä henki on se joka kirkastaa vain ja ainoastaa Jeesusta jonka hän lähetti ensimäisenä hellluntaina opetuslapsilleen,se henki tekee myös eläväksi,opastaa.
        Maailman ihmisellä ei pyhää hekeä ole,koska ei ole Jeesus omana vielä,jakaa vai omilleen,ne ihmiset ovat syntyneet ylhäältä siis jumalasta.
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa." Joh 3:3


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Imisen henki joka Juma antoi luodessaan ihmisen maailmaan. Pyhä henki on se joka kirkastaa vain ja ainoastaa Jeesusta jonka hän lähetti ensimäisenä hellluntaina opetuslapsilleen,se henki tekee myös eläväksi,opastaa.
        Maailman ihmisellä ei pyhää hekeä ole,koska ei ole Jeesus omana vielä,jakaa vai omilleen,ne ihmiset ovat syntyneet ylhäältä siis jumalasta.
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa." Joh 3:3

        Eli on yksi henki ja se yrittää vaikuttaa ihmisiin, miksi minä en havaitse henkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli on yksi henki ja se yrittää vaikuttaa ihmisiin, miksi minä en havaitse henkeä.

        Tämän maailman ihmset eivä sitä saa koska eivät ole Jeesuksen omia van nämä saavat sen.
        Ei sitä kukaan muukaan,se näkymätätön,teoista se näkeen ketkä rakstavat toisiaan on yhtenäinen rakkaus se on seurakunnassa, ei ulkpuolella.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Tämän maailman ihmset eivä sitä saa koska eivät ole Jeesuksen omia van nämä saavat sen.
        Ei sitä kukaan muukaan,se näkymätätön,teoista se näkeen ketkä rakstavat toisiaan on yhtenäinen rakkaus se on seurakunnassa, ei ulkpuolella.

        Eli henki on rakkaus, onko homoilla se sama henki ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli henki on rakkaus, onko homoilla se sama henki ?

        Ei ole homoilla he eivät tunnen Jeesusta kristusta vapahtajanaa,heissä on maailman henki.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Ei ole homoilla he eivät tunnen Jeesusta kristusta vapahtajanaa,heissä on maailman henki.

        Jos on homo uskovainen kai sellaisia on vai kiistätkö ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on homo uskovainen kai sellaisia on vai kiistätkö ?

        Kiistä uskova ei voi olla homo,se synti ja synnin palkka on kuolema,toiseksi raamaatu ei tunne homoja se imisen keksiämä järjestö jos vastoi jumlantahtoa.


      • kotiko kirjoitti:

        Kiistä uskova ei voi olla homo,se synti ja synnin palkka on kuolema,toiseksi raamaatu ei tunne homoja se imisen keksiämä järjestö jos vastoi jumlantahtoa.

        Kirjoitus virhetä tuli piti kijoitta ihmisen keksimä järjestö.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Kirjoitus virhetä tuli piti kijoitta ihmisen keksimä järjestö.

        Minä en ateistina pidä homoista, joten meillä on jotain yhteistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ateistina pidä homoista, joten meillä on jotain yhteistä.

        Homotkin on yksi synnin seurauksista,ei se mitään ihmeelitä tänäpänä ole,kaikki paheet hyväsyvä tämä kansa. Kristity onkin suitten toinen asisa,raamattu on meidän tien näyttäjä se valo joka loistaa pimeydessä.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Homotkin on yksi synnin seurauksista,ei se mitään ihmeelitä tänäpänä ole,kaikki paheet hyväsyvä tämä kansa. Kristity onkin suitten toinen asisa,raamattu on meidän tien näyttäjä se valo joka loistaa pimeydessä.

        Synnin seurausta eikös se ole perinnöllinen ominaisuus .
        Ennemmin vaikka kuolisin kun homostelisin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synnin seurausta eikös se ole perinnöllinen ominaisuus .
        Ennemmin vaikka kuolisin kun homostelisin .

        Synnin seuraus on lankeemuksen seurausta,joska on vaikuttanut perintöönkin,koska kaikki on alistettu kuolevaisuuteen,niin on myös lluontokin kulevaisuuten alainen,joka huokaa yhtessä kristittityjen kanssa Jumalan lasten vapauteen,joka meitä odottaa Jeesusen toisessa tulemisessa. Meidän vaivan aika silloin päättyy alkaa levon aika.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        On taivaallisia ja maallisia ruumiita, mutta taivaallisten loisto on aivan toisenlainen kuin maanpäällisten. 1.kor 15:40
        Onkin kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä olento." Mutta viimeisestä Aadamista tuli eläväksi tekevä henki. 15:45 Tämä heki on Jeesus kristus joka tuli lihaksi maailmaan synty ihiseksi,siksi sanotaa ihmisen poika,vaikka on kin Jumala.

        Jumala puhalsi oman henkensä myös ensimmäiseen ihmiseen. Ihmisen elämää pitävä henki on kaikilla ihmisillä saatu Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puhalsi oman henkensä myös ensimmäiseen ihmiseen. Ihmisen elämää pitävä henki on kaikilla ihmisillä saatu Jumalalta.

        Ei ihminen voi elämää ylläpitävää henkeä saadakaan muulta kuin Luojalta saatuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen voi elämää ylläpitävää henkeä saadakaan muulta kuin Luojalta saatuna.

        Sentähden ihminen on Jumalan kuva.
        Kun Jumala ottaa henkensä pois ihmisestä, niin ihminen kuolee, sen vuoksi, että ihmiset kaikki tulivat osalliseksi perisynnistä. Ihminen ei kuolisi, jos perisyntiä ei olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentähden ihminen on Jumalan kuva.
        Kun Jumala ottaa henkensä pois ihmisestä, niin ihminen kuolee, sen vuoksi, että ihmiset kaikki tulivat osalliseksi perisynnistä. Ihminen ei kuolisi, jos perisyntiä ei olisi tapahtunut.

        Kaikenikäiset ihmiset kuolee, koska kaikki ovat perisynnistä osalliseksi tulleita, sanoo sana.


    • Anonyymi

      Kyllä sen pyhän hengen imelän tuoksun aina silloin tällöin haistaa.

    • Anonyymi

      Maskidemokratia pelastaa homofobialta.

      • Anonyymi

        ei kyllä silmistä tytöt tunnistaa 😍


    • Anonyymi

      Täällä kaupungissa on myös runsaasti uskovaisten synnyttämiä idiootteja.

      • Anonyymi

        Kai niitä suvakitkin synnyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai niitä suvakitkin synnyttää.

        Suvakki on kuin uskova ilman jumalaa, kaikki on sallittua ja auttaa pitää .


    • Anonyymi

      Amerikkalainen lapsien raiskaaja ja musta Afrikkalainen henkien palvoja perustivat helluntailiikkeen noin 100 vuotta sitten Los Angelesin slummialueella, jossa oli helppo eksyttää ihmisiä.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen henkivalta.


    • Anonyymi

      Viime yönä näin unen, jossa näkyi merkkejä ylhäällä taivaalla.
      Valkoisia suuria kyyhkysiä lipui siivet kehonmyötäisesti taivaasta alas ja lensi samaa reittiä vauhdilla ylös! Minulle tuli unessa kiire kertoa ihmisille, että Jeesus on aivan juuri tulossa takaisin maan päälle ja meidän tulee olla valmiina. Jeesus haluaa pelastaa meidät jokaisen ja täyttää Pyhällä Hengellä!

      • Anonyymi

        Olet liikaa kiinni uskonnossa, se menee jo uniin.


    • Vertaukuna oli kyyhky,sen muotossa henki. Ei ole kyykysissä linnuissa,vain uskovissa jota ovat uudesiti syntyneet ylhäältä,on uusi luomus vanha on kadonnut meistä uusi on sijaan tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe