Onko Ylestä tullut Amerikan kanava? Aamuisin vatvotaan erikoislähetyksin pelkkää Amerikan politiikkaa. Ei suomalaisia kiinnosta jatkuva paasaaminen Amerikan presidenttivaaleista ja presidentin tekemisistä. Kanava kiinni.
Ylevero on saatava alas, tällä kanavalla ei ole juurikaan annettavaa suomalaisille.
Yle, mikä Yle?
Anonyymi
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen toimittaja oli vieläpä herättänyt yöllä maamme presidentin kommentoimaan unenpöpperössä tapausta. Hoh hoijaa...
Eikös meidän kannaltamme ole vähintään yhtä huolestuttavaa se, että EU toimii vastoin omia periaatteitaan tukiessaan jättisummin tiettyjä maita? Tuo jenkkien kiehunta ei juuri vaikuta meihin, EU on jokaisen kukkarolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498