Nyt taas etsitään Suomesta syyllistä USAn tapahtumiin.Sanoudutteko irti-kysymyksiä sinkoilee.Sama tyyli kuin,hakkaatteko vielä vaimoanne-kysymyksillä. Kyllä saa USAsa myös demokraatit ottaa tästä osasyyn. Clintonin ei niin graceful-häviö vaaleissa.Hän ei sanonut vaalien jälkeen;pulinat pois,vaan kiihotti kulisseissa, deplorables sanomisillaan,halveksuen demokratiaa. Koko neljä vuotta,ei rauhassa.Trump on tyhmä, mutta sen sentään näkee ja kuulee. Biden voitti vaalit katuriehumisilla,samaa kuinbTrump mutta ovelammin. Kiittääkö Biden voitostaan Trumppia vai kuukausi kaupalla tuhoa tehneitä mielenosoittajia. Pata kattilaa soimaa,musta kylki kummallakin;toisen mustuutta ei vaan haluta nähdä.
Noloa,noloa,noloa
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
"Sanoudun irti lastenmurhaajien kannatusjoukoista" -siinä lienee sopiva vastaus noille hitlerin ihailijoille.
- Anonyymi
Kyllä suomalaiset ovat hulluja, mitä se meille kuuluu jos USA:ssa mellakoidaan, kotimaan uutisista ei juuri viitsitä kertoa ja ei ainakaan totuutta mutta koko Yle esim. on ihan sekaisin jos maailmalla jotain tapahtuu ja varsinkin amerikassa.
- Anonyymi
Anteeksi, kysymme seuraavan kerran persuilta, mitä uutisia julkaisemme, ettei herkät persutit järkyty. T. Yleinenmedia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787