Aihe

Ihmisen usko

Anonyymi

Olen viime aikoina jäänyt miettimään erään minulle merkittävän tapahtuman jälkeen tärkeää kysymystä :mistä usko syntyy

Kun kuulet kauneudesta hyvyydestä ja turvallisuudesta,kun kuulet lähes paratiisimaisesta olotilasta kun saat sen kun kuulet kaikista mahdollisuuksista joita tämä hyvä asia antaa ja mistä voit luopua sen hyväksi herää kysymys miksi ? mikä on se voima joka saa ja sai minut luottamaan näkemättä fyysisesti todistamatta siinä voimassa on jotain taianomaista joka sai minut uskomaan asian mielessäni todeksi ja se riitti en tarvinnut fyysisiä todisteita .Mikä se on.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen saa aikaan "usko, jonka Jeesus vaikuttaa". Tämän, yliluonnollisen uskon, saamme lahjana, Kristuksen lahjavanhurskautukseen kätkettynä, Pyhässä Hengessä.

Omaa uskoamme se ei todellakaan ole.

• Anonyymi

Ok voi olla.
        Minulle merkittävä tapahtuma sai alkunsa kun etsiessäni löysin ilmoituksen eräästä erämaa mökistä josta olin aina haaveillut joten soitin vuokraajalle ja hän puhelimessa kertoi miellyttävällä äänellä mökistä kaiken sen minkä halusin kuullakin olin tosi onnellinen ja sovimme että saan mökin avaimen postissa kun olen maksanut kyseisen 2vko vuokran ja näin tein.

Avaimia ei tullut koskaan ja kun otin tarkemmin selvää mökistä sitä ei ollut olemassakaan joten rahani menetettyäni jäin miettimään mistä usko syntyy vaikka asialla ei ole mitään konkreettista todistetta mikä sai minut uskomaan kaiken sen mitä tämä huijari minulle kertoi miten ihmisen voi saada puhumalla uskomaan olemattomaan se on kyllä suoranainen ihme.Ehkäpä myös pyhänhengen ja jeesuksenkin ihme ketkä sen lahjaksi ovat saaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12725
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      188
      11875
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      7873
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      5346
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      194
      3199