Aihe

Työttömyys on ihmisen parasta aikaa

Anonyymi

Huomena kamut. Täsä just heräilin ja aloin laittaa ruokaa. Kattelin ulos mut ei innosta mennä. Laitoin takan päälle ja kunntilöitä palkamaan ja kohta syön ja katselen kun ihmiset hinkkaa autojaan, kolaavat lunta ja äksyilevät ihmsiille. Surullista.

Minä tässä entouden ja katselen telkkua ja olen vaan.

Kaikki laskutkin on jo taas maksettu ja elämä hymyilee. Attelin leipooo kakun ja iltaella syödä kakkua ja jäätelöä.

terveisiä onnellinen työtön! Tätä olotilaa en viahtaisi mihinkään.

Ps, tylliset! Antakaa tulla haukkuja, mie jo valmiiksi nauran niille ja säälin kuin olette niin kateellisia. Tsemppiä sinne halpatyöhön.

11

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitusasustasi päätellen et töitä edes voisi saadakaan...

• Anonyymi

Onneksi. Siksi niitä pitää tehdä, etei joudu pakkotöihin i ja 9 e päivärahatöihin. Muunlaistahan palkkaa ei enää saakkaan nykypivnä. Tuillakin elää paremmin.

• Anonyymi

Vahva psyykelääkitys vaikuttaa siihen kun tulee kirjoitusvihreitä.

• Anonyymi

No voi itku, harmi että sulla on semmoinen sairaus. Tsemppiä ja koitahan päästä niistä psyykelääkkeistä eroon, ei ole varmaan kiva niintä poptisia jatkuvasti.Paranemisiin!!!

• Anonyymi

Allekirjoitan aloittajan väitteen. Tämä työttömyysaika on kuin jotain ihanaa unta, josta ei haluaisi ikinä herätä.

• Anonyymi

On tää mukavaa kun saa nukkua kymmeneen. Kävin kyl tänään ulkona veljen luona viemässä sille kaljaa, sain 8 euroa hakista koska polkemismatka oli sinne 7 kilsaa eli 14 kilsan lenkki tänään. Kevättä tässä odottelen että pääsee kalaan ja venettä laittamaan veteen. Muuten en paljon ulkona ole. Kotona olen polkenut kuntopyörää 20-35 km matkoja päivittäin niin ainakin saa liikuntaa.

• Anonyymi

Onhan täällä muitki onellisia! Ei kaikki kyöhät ole onnetomie. -- No, itse jo takuueläkkeellä, vaimo sai vasta Suomen passin, viisi vuotta kursseja ja vielä viisi vuotta eläkkeeseen, toiveena eläkkeelle tekemättä päivääkään töitä. Silti tulemme hyvin toimeen, hieman aina säästyykin.
      Lisä tälasie komenteja ja alotuksi, ainasii valituksi kyllästyy!

• Anonyymi

Kyllä se on niin. Itse en ole ollut kovin paljon töissä, muuallakuin kotitöissä, ja niitä on riittänyt, kun olen erittäin siisti. Kaikki pitää olla just eikä melkein. Siivoon lähes päivittäin joka hetki, on kivaa kun on siistiä. Meillä kiiltää aina.
      En ehtisikään töihin ja miksi mennä kun ei saa palkkaa nykytöissä enää.

Kun olet kotona tukia tulee ovista ja ikkunoista.
      Paljon paremmin selviit elämästä kun oelt kotona. Työ ontehyt vaan kontrolloimiseksi ihmsiiä , mutta mua ei kontrolloida. Elän niinkuin haluan.

• Anonyymi

No, kun ei ole järkeä annettu, niin ei voi ammentaakaan .

Itse viittä vaille ylioppilas, päätoimen palkkatulot nettona noin 30.000 €/vuosi, päälle kakkosduunien palkat ja palkkiot, niin 37.000 € verojen jälkeen.

Kyllä, minun asunnossa voi olla joskus pölyä piirongin päällä, mutta en koskaan joudu elämään muiden armolla.

No, aloittaja sitten pyyhkii pölyä minun maksamilla verovaroilla, kyllä sekin aikanaan loppuu. Eli nauttii nyt täysin rinnoin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun ei ole järkeä annettu, niin ei voi ammentaakaan .

Itse viittä vaille ylioppilas, päätoimen palkkatulot nettona noin 30.000 €/vuosi, päälle kakkosduunien palkat ja palkkiot, niin 37.000 € verojen jälkeen.

Kyllä, minun asunnossa voi olla joskus pölyä piirongin päällä, mutta en koskaan joudu elämään muiden armolla.

No, aloittaja sitten pyyhkii pölyä minun maksamilla verovaroilla, kyllä sekin aikanaan loppuu. Eli nauttii nyt täysin rinnoin..

No olet sentään ylippilas, et on sulla vähän sitten järkee, vai onko lakki kenties jonkun muun jonka oot ottanu, eli ei sun?

Meillä ei ole piironkia mutta ei ole pölykään minkään pöydän päällä eikä hyllyllä.

No ei sunkaan palkka ole iso, kyt varmaan leipäjonossa? Kyllä ne ylioppilaatkin joutuu seillä käymään.

Mie oon kotiminiseri, ja palkkaa saan kelasta ja tt tuesta,. joten ihanaa kun voin olla tässä työssä.

• Anonyymi

Totta. Ihminen on tehty olemaan ja nauttimaan elämästä. Tehkööt ne orjaytöt jotka haluaa, mutta ne jotka nauttivat joka hetkestä ovat sen ansainneet. 9 e päiväkorvaus ei juurikaan houkuta.

Eihän suomessa enää kukaan mkasa palkkaa kun on on lupa olla maksamatta palkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      105
      4874