Jopa Republikaanit hylkäsivät Trumpin.
Republikaanit hylkäsivät Trumpin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
USA:ssa poliittiset johtajat saivat muistutuksen, ettei heitä ole valittu hallitsemaan kansaa vaan palvelemaan kansaa.
- Anonyymi
Suurin osa republikaaneista ei tunnusta tehneensä mitään väärin eivätkä edes pyydä anteeksi tuhansia valheitaan.
Eilen ja tänään muuta republikaania puhui totta ensimmäisen kerran viiteen vuoteen, Naaman ilme muuttui täysin. Suusta tuli ihan järjellisiä asiaan liittyviä lauseita. Ei tarvinnut kiertää kysymystä ja muistella millä sanoilla nyt pitikään valehdella. - Anonyymi
Trumppi heikko luuseri , häpäissyt sakemanni geenit , ei pysty edes omassa maassa järjestystä pitämään !
- Anonyymi
Mutta Suomipersut eivät Jumalaansa hylkää.
- Anonyymi
Trump perustaa Perusamerikkalaisten puolueen.
- Anonyymi
jonka varat käytetään Trumpin omien oikeussotkujen maksuun.
- Anonyymi
Demokraatit tekivät samoin.
- Anonyymi
Ensin yllyttävät, sitten hylkäävät kun yllytetty tekee niinkuin pyydettiin. Jos on tuollaisia ystäviä niin ei todellakaan tarvitse enää vihollisia.
- Anonyymi
Suomen persut eivät hylkää Putinia, Trumpia, Venäjää, Puolaa, Unkaria. On ne persut niin isäm_maallisia.
- Anonyymi
Et aloittaja sitten tajua että politiikka on pelkkää peliä. Siinä eläkemummoille vaaleissa luvatut vaalisataset paljon paina kun sillä edistetään omaauraa kohti sitä ja tätä poliittista virkaa.
- Anonyymi
Varmaan meillä kaikki hirmu kommunistit olisi heti Amerikan republikaanien kimpussa, Mutta onneksi tässä on välissä atlantinvaltameri etteivät ihan heti pääse sinne munaamaan mielenosoitus aatteineen kaikkia Suomalaisia.
- Anonyymi
Suomen kielen taitosi kaipaavat petrausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kielen taitosi kaipaavat petrausta.
Sinullakaan homma ei ole vielä ihan hanskassa. Mieti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413