Suomeen on tullut ehkä enemmän Etelä - Afrikasta tulleita, kun on ollut tiedossa !
Nyt niitä pyydettiin ilmoitautumaan testeihin. Ei se vaan onnistu tuo testaaminen ja karanteenin laitto Suomen rajoilla ja lentokentillä.
Korona infossa Puumalainen ilmoitti juuri TV1 klo 17:00 uutisvideolla
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli taaskaan ei ole kansalle kerrottu totuutta koronasta...kusetus jatkuu edelleen...miksei yllätä enää.
- Anonyymi
Miten ihmeessä osataan testata joku kolmannen maan kautta Suomeen Etelä-Afrikasta tullut jos hän itse ei itse testeihin hakeudu? Shengen-alueen sisällä ei passien leimoja seurata joten mistä se kauttakulku ilmenisi?
- Anonyymi
No eikös ne mamut olekkaan vastuuntuntoisia ja velvollisuudentuntoisia Suomea kohtaan ?
Niin että tuliko taas yksi totuus noista pakoloisista julki entisten totuuksien lisäksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös ne mamut olekkaan vastuuntuntoisia ja velvollisuudentuntoisia Suomea kohtaan ?
Niin että tuliko taas yksi totuus noista pakoloisista julki entisten totuuksien lisäksi ?Ullatusta pukkaa Suomeen.
- Anonyymi
Testejä ei tehdä vieläkään tarpeeksi ja rokotteet odottavat pakastimessa.
Missä on Marin? Missä on Kiuru? Nyt pitää laittaa rokotus ja testaus kuntoon ennen kuin mutaatiot leviävät koko Suomeen!- Anonyymi
No ne on ihastelemassa tuota Li Anderssonin vauvaa josta tulee uusi " Hertta Kuusinen ".
- Anonyymi
Koronan levittäjiä on taas palaamassa Suomeen kotimaassaan vietetyn joululoman jälkeen. Halpatyövoima pitää saada levitettyä ympäri Suomen eri työmaille.
- Anonyymi
Rakennus- ja matkailu/ juottolabisnes määräävät tahdin Suomessa. Jos korona siinä sivussa leviää, niin voivoi. Yhteiskunta hoitaa sairaat ilmaiseksi eli veronmaksajien rahoilla ja verot koko ajan nousee ja lisää keksitään. Bisnesmiehille ja naisille jaetaan lisäksi ilmaista rahaa. Tälläista on Suomen asioiden hoitaminen nykyään.
- Anonyymi
Politiikot vain sanoo on ihmisoikeuksien ja perustuslaillisten oikeuksien mukaista tulla Suomeen levittämään virusta.
- Anonyymi
Maahantuodaan koronaa muttei siitä kerrota kansalle.
- Anonyymi
Pitää katsoa MTV3 klo 19:00 uutiset mitä siellä kerrotaan Suomen virustilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772