Aihe

- Suuri Pako -

Anonyymi

Millainen on uhkakuva kansallisine kriiseineen
A. Pahimman skenaarion
B. Lievemmän skenaarion
mukaan Yhdysvalloissa SDA organisaatiolle?
Tuskin Ellen G Whitestä apua löytyy tai pastoreilta jäsenille.

Vaikuttaako se millään lailla Suomeen?
Rukoilkaa ettei pakonne tapahtuisi sapattina tai talvella on Raamatun profetiaa Suuresta Paosta.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan selvitymispakkaukseen mukaani Suuren Taistelun ja profeetan hengen kaikkine opinkohtineen.
      Lisäksi puoliautomaatti aseen.

• Anonyymi

Otan pastorin panttivangiksi mukaan. Siltä voi sitten aina kysäistä mitä kulloinkin tulee tehdä ja jos ruoka loppuu, niin pastorin voi uhrata nuotiolla suloiseksi tuoksuksi ja ravinnoksi. Toivottavasti on talviaika, niin liha pysyy tuoreena.

• Anonyymi

Pastorit pistävät kirkon omaisuuden "lihoiksi" ennen Raamatussa profetoitua suurta pakoa.
        Jonnekin bunkkereihin piiloutuvat pyhittymään ja viettelemään sapattejaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11600
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      151
      8553
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6798
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      4018
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      176
      2668