Aihe

Monoliitti Nurmijärvellä

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11727184

Kyseessä on selvästi tukiasema koronaviruksen mukana ruiskutettaville pienille lähettimille, joilla UFO-miehet 5G-verkkoa hyödyntäen keräävät massiivista tietokantaa. Monoliitit taas puolestaan ovat yhteydessä tuulivoimaloihin, joiden kautta data toimitetaan Siriukseen. Amerikassa vain Trumpin kannattajat ja persut Suomessa osaavat vastustaa tätä vieraan sivilisaation hyökkäystä.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia pitäisi selvittää ennen rokotuksia.

• Anonyymi

Räjähtävät lepakot kuuluvat osaksi viestintää, estäkää lepakkoja räjähtämästä!

• Anonyymi

Monoliitti on hiihtäjien kryptoniitti, koska on lähellä akilleen kantapäätä.

• Anonyymi

Joku vieraan vallan agentti niitä varmaan laittaa omiin tarkoitusperiinsä.

• Anonyymi

Standardinmallinen 5G-tukiasema kyseessä. Nuo lienee hylättyjä koteloita, jos on aseteltu huvikseen maastoon.

• Anonyymi

Luulisi jonkun nähneen noin kookkaan esineen kuljetuksen ja pystytyksen. Nyt riistakamera vain vahtimaan poistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      250
      17894
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13776
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      10111
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7283
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      310
      4453