Tykkäsin mää kerran yhestä M naisestaki

Anonyymi

aika isostikin mutta sitä en kestänyt kun hän huijasi minua! Oli kokoaika toisen muun piti mua vaan yksinäisten hetkien piristyksenä... Ei hän koskaan mua oikeasti rakastanu...

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      M naisestakin? Monestako sä sitten tykkäät? oletko sittenkin sarjakaipailija?

      • Anonyymi

        Yhdestä kerrallaan ja en monesta! Ensi rakkaus oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdestä kerrallaan ja en monesta! Ensi rakkaus oli!

        Mutta nyt tuli häntä taas ikävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdestä kerrallaan ja en monesta! Ensi rakkaus oli!

        Ensirakkaus harvoin unohtuu.


    • Anonyymi

      Aika monet ihmiset ovat parisuhteessa ja naimisissa Kannattaa selvittää ajoissa. Kaikki liitot eivät silti ole onnellisia

    • Anonyymi

      En ollut varattu silloin kun oltiin yhessä, joten olen varmaan eri henkilö, tai tässä joku väärinkäsitys.

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu samalla murteella kuin eräs kaunis M-nainen. :)

      Kyllä mä tykkään susta!

      • Anonyymi

        Ainiin ja.. Aivan käsittämättömän majtava pylly! Maailman paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin ja.. Aivan käsittämättömän majtava pylly! Maailman paras!

        😂..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂..

        Se on semmoinen iso täydellinen mehevä sydän! Just mille kaikki naiset on kateellisia. Ihan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen iso täydellinen mehevä sydän! Just mille kaikki naiset on kateellisia. Ihan kaikki.

        Rupes panettaa ihan törkeesti ku rupesin miiettii sitä. Aaah! Ai saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupes panettaa ihan törkeesti ku rupesin miiettii sitä. Aaah! Ai saatana.

        Hei M mites jos haluisit kopeloida mun munaskuukkelia joskus? Sileen ihan kivasti vaan?


      • Anonyymi

        Mies kirjoittaa M-naiselle. Miten tyhmiä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kirjoittaa M-naiselle. Miten tyhmiä olette?

        Palstan sääntö nro. 1: Älyvapaata aluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen iso täydellinen mehevä sydän! Just mille kaikki naiset on kateellisia. Ihan kaikki.

        Tuossa on jotain tuttua. Hän on kyllä varattu mulle. Pysykää erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei M mites jos haluisit kopeloida mun munaskuukkelia joskus? Sileen ihan kivasti vaan?

        🍤😂👍


    • Anonyymi

      Joskus pitää kyetä prosessoimaan ja kyseenalaistamaan saamansa informaatio.

      • Anonyymi

        Näin on, ihastuksen kourissa keskittymiskyky aja analyyttinen ajattelu eivät vain ole ensisijaiset presessit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ihastuksen kourissa keskittymiskyky aja analyyttinen ajattelu eivät vain ole ensisijaiset presessit.

        Ei yleensä onnistu, ainakaan minulta. Ikävä vaan jos muiden puheisiin kaatui


    • Anonyymi

      Höpö höpö, ihastuneena sitä pelkää menettävänsä rakkaansa ja luottamus näillä areenoilla ei kovin korkealla lennä. Silloin ollaan kieli keskellä suuta. Rakkauden vuoksi❤

    • Anonyymi

      Kerro nimi senkin pelkuri.

    • Anonyymi

      No lupasko se sulle jotain? Onhan se voinu pitää susta ihan kaveri pohjalta, jos teillä on synkanny hyvin.

    • Anonyymi

      Olit väärässä ja siksi menetit minut. Koskaan ei ollut ketään muuta vain huhupuheet joita uskoit mieluummin kun olisit voinut kysyä suoraan minulta T: Mn

      • Anonyymi

        Ei ollut huhupuheita.


    • Anonyymi

      En ollut toisen kanssa silloin. Sinä olit toisen kanssa, mutta en tiennyt sitä. Menit takaisin hänen luokse sen jälkeen kun oltiin oltu yhdessä. Se tuntui aika pahalta.

      • Anonyymi

        No hän on mun lapsen isä nykyään. Siitä jo lähes 30-vuotta omalla kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän on mun lapsen isä nykyään. Siitä jo lähes 30-vuotta omalla kohdallani.

        Tuota...Pystyykö kaksi miestä nykyään jo hankkimaan lapsia keskenään?


      • Anonyymi

        Käänteinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe