K-Suoermarketin käsidesi loppu!

Anonyymi

Tänään (7.1) kävin kyseisessä kaupassa ja kun yritin sisään käynnin kohdalla desinfioida käteni käsidesillä, ei pullosta tullut tippaakaan. Näin korona aikaan olettaisin, että hyvästä käsihygieniasta pidettäisiin huolta.

8

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hohhoijaa. Ilmoita kaupan henkilökunnalle, älä Suomi. 24 palstalle.

• Anonyymi

Olettaisin, että näin korona-aikana kaikilla kulkis oma käsidesi pullo mukana joka paikassa, jolloin hyvästä käsihygieniasta voi pitää huolta, vaikka kaupan henkilökunta ei ole ehtinyt vaihtaa uutta pulloa. Tosin, jos heille ei siitä ilmoita, ei he siitä tiedä. Mutta onneksi ihmiselle on luotu suu sitä varten, että se voi asiasta ystävällisesti käydä ilmoittamasa kaupan henkilökunnalle paikan päällä. Heillä varmaankin on muutakin tekemistä, kuin päivystää suomi24 foorumilla.

• Anonyymi

Olettais että sen kaupan henkilökunta tervehtii asiakkaita, i h a n jokaista, mutta olettaminenhan ei sama asia kuin varma tieto tai totuus. Ei siellä ole kuin 1 ja 2 fiksua henkilökunnassa, loput ihmisiä haukkuvia sormella osoittavia teini-ikään jämähtäneitä itsestään epävarmoja juoruämmiä.

• Anonyymi

KETÄ NE ON KAIKKI JUONUT ?!
      Pitäis kyll jättää vähän toisillekkin .

• Anonyymi

Nimen omaan! Lidlin ja ässän käsidesi automaateista ei oo niin helppo pummia niitä juotavia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen omaan! Lidlin ja ässän käsidesi automaateista ei oo niin helppo pummia niitä juotavia!

Lidlin ei ainakaan, kun siltä ei koskaan tuu mitään... Tai sit joku kunnon denso on onnistunu juomaan nekin.

• Anonyymi

Olettaisi myös että "lihamestarilla" ei olisi napaan asti partaa, tai että edes peittäisi sen niinkuin hiuksetkin peitetään kun ruoan kanssa ollaan tekemisissä. Parta tutisten leikkaa kuvienkin mukaan paistia, on siinä mausteet omasta takaa kun kuolleet ihosolut ja muut haivenet lentelee. Nam nam.
      🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢

• Anonyymi

Oman käsitykseni mukaan parrakas heebo käy siellä vain silloin tällöin keikalla. Mitä viimeksi olen kuullut niin on työkseen kokkina pihviravintolassa.

Ravintola keittiöt on muuten paikkoja joihin ei kannata parta kammoisen mennä. Mies kokeilla parta kun on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Suomessahan hygienialainsäädännössä vaaditaan elitarviketöissä päähine mutta parran suhteen ei ole olemassa mitään asetusta eli ihan lain kirjaimen mukaan supermarketissa toimitaan. Btw siellä on muuten maakunnan paras kala ja lihatiski.

Terveisin parraton (nais)kokki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe