Johan on älytön ehdotus, Trumpin polku vie erottamiseen ja vankilatuomioon:
https://yle.fi/uutiset/3-11625830
PerSsu ehdottaa rauhanpalkintoa D. Trumpille
14
78
Vastaukset
- Anonyymi
Se että Trump on onnistunut viivyttämään kolmatta maailmansotaa vielä neljä vuotta on kyllä riittävän hyvä peruste rauhanpalkinnolle. Samaa ei voida sanoa Bidenistä, jonka ohjaimissa Amerikka syöksyy ydinsotaan idän kanssa jo vuoden sisällä.
- Anonyymi
Ja Venäjän trolli ensimmäisenä kommentoimassa...
- Anonyymi
Tosin porkkanapäällä ei kaikki muumit taida olla kotona. Omatkin jo hylkää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Venäjän trolli ensimmäisenä kommentoimassa...
Tuohan on pätevä olkiukko. Amerikanvenäjänmielinen Trumputinisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin porkkanapäällä ei kaikki muumit taida olla kotona. Omatkin jo hylkää...
Millä mertiiteillä sä nimittelet rikkaita ja menestyneitä ihmisiä? Ootko itse yhtään mitään?
- Anonyymi
Hahah. Kirveleeko suvakkia vieläkin?
- Anonyymi
Mikä?
- Anonyymi
Perusteluthan rauhanpalkinnolle ovat täysin pätevät. Jos lukee päivät pitkät kaikenlaista roskamediaa, niin saattaa joku tulla siihenkin päätelmään että Trumpin polku vie erottamiseen tai vankilatuomioon?
- Anonyymi
Trump onnistui myös melko hyvin Lähi- idän rauhanneuvotteluissa. Faktaa että kaikki jenkki pressat on sotineet jossakin päin maailmaa ja kukaan ei ole puhdas pulmunen. Persoonasta voidaan olla montaa mieltä.
- Anonyymi
Huonoin perssa ikinä. Trump.
- Anonyymi
Kaikkilla on mielipiteen ilmaisu vapaus.
- Anonyymi
Persuilla on hölmöys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on hölmöys.
Sanoo pesunkestävä punaperse. Punikkien äly on kastemadon luokkaa.
- Anonyymi
Trump on USA:n paras presidentti kautta aikain. Roskamedian mukaan hän on vieläpä persu, mikä on myönteinen asia.
Persut on terästä, muut tulee peräreiästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512