https://www.youtube.com/watch?v=-vZv6yW-KJk
No pakoputkea avarrellaan mutt amiten se tehdään käytännössä ohjetta ei näy ja miten paljon tulee hevosia lisää? sekuntikaupalla katoaa ajasta ja liekkö käyttötunneista saman prosentti osuuden verran? Seoksen saa onnelsi noissa old scool sahoissa kohdilleen korvakuulolta joten se ainakin on ok sen puolesta. Pitäs hommata kesäksi tuommoinen raskas saha huvittelu käyttöön sen muutaman ison puun pätkintään. Harrastukset maksaa aina joten ei tarvetta mikä merkki ja mikä kokoluokk aon se järkevin satun nyt vaan tykkäämään epätaloudellisita asioista jotka usein tuottaa mielihyvää ja sahan tapauksessa pidemmät kädet ja hikeä.
Pakoputki video,mitä tässä oikein modataaan?
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
Väkivaltaa ja "pakoputken modausta", suositellaan.
- Anonyymi
Väkivaltainen pakoputkeen modaaminen ei ole suositeltavaa.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava aloitus tästä aiheesta?
- Anonyymi
Varmaan joku osaa selittää tieteellisesti mitä haetaan. Jos ottaa liikaa voi aina hitsata rautaa takaisin siihen putkeen. Rohkeasti kokeilemaan tyyliin https://youtu.be/cIYqrYBhkhk Video aiheen vierestä mutta menkööt. Mutta kaikkea voi kokeilla.
- Anonyymi
kulunut laippa korjaushitsattiin. isot laipat on kalliita ja tuossa ei ollut kärkipyörää. kotimaisia 13 tuuman kärkipyörällisiä ei kannata korjata
- Anonyymi
Squissi laskee 0.5 pintaan ja pakoputkimod Tarkoittaa se vetää.
Kanavat niin isoiksi kun skirtit sallii. - Anonyymi
pakoputken avarrus lisää lähinnä melua. videon saha oli ported eli siellä oli muutakin kanava-avarrusta tehtynä. kannattaa viritellä pienempiä sahoja, samalla tavalla niitä voi viilata kuin isompiakin.
- Anonyymi
Tämänkin palstan ihmisistä luulen että he pääsevät parhaaseen tulokseen opettelemalla teroittamaan ketjunsa ja investoimalla laadukkaisiin terälaitteisiin? Myös kapeamman laipan vaihto tuo varmasti enemmän leikkuunopeutta kuin pakoputkien ja kanavien rassailu.
- Anonyymi
Osalle kirjoittajista saattaisi olla parempi kun joku piilottaisi ketjut ja viilat. Ja ehkä sahatkin.
- Anonyymi
Mikähän piilotetaan seuraavaksi?
- Anonyymi
Kuuklettamalla tietäisit nyt jo parhaimmat jemmapaikat. mitä seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391