THL suosittaa, että kaikki tänne saapuville lento matkustajalle tehdään korona testi.
Mitä Sanna tekee? EI MITÄÄ.
Sanna taas avuttomana
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka Sanna? Äitisikö?
- Anonyymi
Sanna Marin pääministeri, Pride tanssija.
- Anonyymi
Vasemmistohallituksen pääministeri Sanna Marin, sdp, suosikki-sanat:
Toivoisin, että...
Marin toivoo ja ei tee mitään.- Anonyymi
Sanna ei osaa kuin toivoa ja tuijottaa silmät pyöreinä.
- Anonyymi
Homma kuuluu Vantaan kokoomuslaisen apulaiskaupunginjohtajan Timo Aronkydön tehtäviin. Viime aikoina hänkin on sentään jotakin tehnyt.
- Anonyymi
Pääministerimme Sanna pyörittelee vainsilmiään ja on pihalla kuin lumiukko.
Vaihtoon - Anonyymi
Eihän se ole Suomen päämisterin tehtävä koronatestata ihmisiä, sehän on terveysviranomaisten ja lentokenttätoiminnasta vastaavien tehtävä organisoida testausta!
- Anonyymi
Avustajaarmeija taitaa olla vielä lomalla Sannakin herää kun ne tulee lomalta
- Anonyymi
Onhan ääliömäinen kommentti.
Rautalankaa.
Pomon tehtävänä ei ole kaivaa ojaa vaan antaa ohjeet, että joku muu kaivaa ojan.Kun SS vihdoinkin on älynnyt sen miten tuota komucoronaa pitää hoitaa niin nyt pitää myös lähteä siihen työllisyyden kasvatusurakkaan. Sekin on parasta antaa asiantuntijoille ja ketkä olisivat parhaita siinä hommassa? Varmuudella ne jotka tänäänkin ovat ne muutaman vielä jäljellä olevan työpaikan aikaan saaneet eli yrittäjät.
Annetaan siis yritysmaailman vihdoinkin korjata ne virheet joita ay mafia on vuosikymmeniä toimiessaan aikaan saanut. Kootaan menestyneistä yrittäjistä ryhmä, joka hoitaa asian pääministerin voidessa keskittyä johonkin itselleen sopivampaan, vaikka perhevapaiden leikkauksiin!
- Anonyymi
Ei se Marinin asia ole.
- Anonyymi
Pikkutyttömme voi lausua luokan edessä selkeästi, mutta mitä muuta sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782