Kumma ukkeli toi Trumpetti vaan on, että kun saa asioita aikaan , kukaan ei ääntä nosta, mutta kun alkaa kansan laajuiset hässäkät, yhtäkkiä Pohjolassakin muistetaan Perussuomalaiset, kansan suosikkipuolue.
Nytkö haetaan yhteyttä Perussuomalaisiin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vihreät tekee rikoksen, niin kohta siitä syytetään PerusSuomalaisia.
- Anonyymi
Hyvää huumoria.
- Anonyymi
Ei vääjäämätöntä voi pysäyttää korkeintaan hidastaa?
- Anonyymi
Nimenomaan. Totuus voittaa aina. Kansa käy koulunsa ja sivistyy eikä ole enää sokea EU-talutettava. Tulee väistämättä se hetki, että aletaan vihdoinkin ajattelemaan omilla aivoilla. Ja jos hommat ei pelaa, voi voi voi. Trumppi puuttui just näihin toimimattomiin epäkohtiin.
- Anonyymi
Hemmot tutkineet pintaa syvemmältä.
https://tokentube.net/l/1772938439/Yhdysvaltojen-Tilannekatsaus-7-1-2021
Antifaa ja blm:ää kusetettu kunnolla jo pidemmän aikaa. - Anonyymi
Vihervasurihörhöt huutaa kuorossa että: ne on Amerikanvenäjänmielisiä Trumputinisteja!
- Anonyymi
Kyllä huomaa kuinka pihalla nämä "suvaitsevaiset" on puhuvat jo vallankaappauksesta jos siellä yritettäisiin vallankaappausta mielenosoittajilla olisi ollut aseet ja demokraatti edustajat olisivat jo vainaita?
- Anonyymi
Populismi on samannäköistä kaikkialla.
- Anonyymi
Pahinta populismia on se joka tekeytyy hyväntekijäksi tehdessään pahaa koko kansalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta populismia on se joka tekeytyy hyväntekijäksi tehdessään pahaa koko kansalle?
Niinku Demarit ja Vihervasemmisto kun ne lietsoo populistisesti luokkavihaa
- Anonyymi
Pekka Haavisto, Vihreät ja Trump eivät tykkää demokratiasta
- Anonyymi
Pekka Haavisto myi arvokkaat sähköverkkomme yksityisille ja nyt maksamme siirtomaksua enemmän kuin itse kulutusta ! Puhumattakaan alholisteista. Ja tämmöset tyypit meillä hoitaa vielä politiikkaa !
- Anonyymi
Haavisto vie vaikka korona-rokotteetkin niitä haluavilta... Lahjoittaa ulkomaille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1682066- 142062
- 77951
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46817Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35766Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156752Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108743Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30726- 43704
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50674