Katselin taas uutta semmoista. Selkeästi keski-ikäisten miesten lisäksi n. 30- 40 vuotiaat naiset eivät pistä maskia. Eli eivät tahdo peittää oletettua nättiä naamaansa ja meikkejään . Ainahan voi se oikea kävellä vastaan tai entinen sulho. Siis levittävät sylkeään muihin ja pinnoille. Jakoa on myös koronassa, osa ei usko koko tautiin, osa on taas kauhun vallassa , vaativat etäopetusta ensi viikosta lähtien kouluihin.
Taas maskikeskustelua
Anonyymi
1794
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 17
Vanhimmat
Omien havaintojeni mukaan naiset käyttää maskeja ehkä hieman yleisemmin ikään katsomatta.
Maskillisissa naisissa kiinnittää huomiota enemmän nätteihin silmiin. ;)
Kyllä naiset käyttää, vastuulliset, enemmän. Kaupoissa miehet vähemmän. Työelämästä en tiedä kun olen eläkeikäinen. En tajua miksi tuollainen kohteliaisuus toisia kohtaan on niin vaikea. Monet ovat hankkineet lapsillekin jo lasten kokoa kangasmaskit, huomasin kaupassA.
Noissa somevastustajissa on paljon naisia. Ei maskua, ei rokotusta, nuhan takia ennenkään.
Joo, mutta eikö ole surullista kun et näe enää ihmisten hymyjä? Ei voi enää samalla tavalla tietää toisten ajatuksia kun et näe ilmeitä.
Liika varomattomuus tai stressaaminen koronan suhteen ovat itseä vahingoittavia tapoja?
Ehkä hyvä suhtautumistapa koronaan olisi ns. "Kultainen keskitie"?
Tähän liittyy tänään sekin, että Britanniassa nyt, ja syksyn kuolleisuus ei ole TIPAAKAAN KOHOLLA, jos vertaa Talveen 2017-2018. Se tulee esille Euromomon Z-käyrästä, sivustolla Pooled Deaths. Mitään tarvetta rokottaa koko kansaa ei ole, mutta kun on Fear Of The Dark!
Pimeän pelko; Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,
Minä olen Hoitaja, joka kulkee yksin,
Ja kun kuljen hämärää tietä,
Yöllä, tai läpi sairaalan,
Kun valo alkaa muuttua,
Tuntuu niin erikoiselta,
Hiukan pelottavalta kun on pimeä,
Pimeän pelko,
Pimeän pelko,
Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä,
Pimeän pelko,
Pimeän pelko,
Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana,
Oletko koskaan ollut yksin yössä,
Ajatellut askeleita tulevan takaa,
Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä,
Ja pudistat itseäsi,
Ja on vaikea katsoa uudelleen,
Koska olet ihan varma, että joku on takana,
Pimeän pelko
Pimeän pelko
I have a constant fear that something´s allways near,
Pimeän pelko
Fear of the Dark,
On tunne että joku on jatkuvasti takana,
Kun kuljen hämärää tietä,
Olen hoitaja, joka kulkee yksin.
Loppu:
Odotan kylmässä huoneessani, joko kello alkaa soida,
Muistelen mennyttä elämääni, eikä ole kauaa aikaa,
Koska kun kello on viisi he vievät minut rokotteelle,
Aika, hiekka lasissa on käymässä vähiin,
Kun lääkäri tulee lukemaan minulle viimeiset tiedot,
Katson lasin läpi maailmaa, joka teki minulle väärin,
Kun he hakevat minut käytävälle, joku huutaa huoneesta,
Tiede on kanssasi! Jos Tiede on kanssani, miksi minulle tehdään näin?
Kyllä! Täydellinen olkoon nimesi,
Täydellinen olkoon nimesi,
Yeah
ENCORE; Loppu; END:
https://www.youtube.com/watch?v=J7Mmw96VL5w
(Liite avaa USA laisen artistijoukon esityksen Lontoon Isligtonissa muutaman vuoden takaa. Tytöt ovat Los Angelesista)
On tämä hullua aikaa 😷🤑🤡
Kun antaa pelolle vallan niin sen pelon varjolla sinulle voidaan tehdä mitä vain? Ei olisi entisaikojen suomalaiset olleet näin nössöjä kun kohtasivat vihollisen rintamalla.
Tätä minäkin ihmettelen; nyt erotetaan tosi miehet marjanpoimijoista, tosi mies ei maskia käytä.
bussikuskikin käyttää ja ei kyllä kehtaa mennä ilman maskia sinne. tosin tosi mies ei bussilla aja...
Ilman maskia on helpompi hengittää.
Koronan turmelemilla keuhkoilla on vaikeampi hengittää. Lisäksi muita jälkitauteja.
Itse käytän tartunnan FFP2-suojaimia. Hintakin halvimmillaan 75snt.
Kyllähän ne muutamia prosentteja viruksista läpäisevät mutta pienen määrän leukosyytit jaksavat tuhota.
Kirurgin- ja muut höpömaskit vuotavat reunoilta ja poistavat sisäänhengitysilmasta vain muutaman prosentin viruksista.
Nyt on THL:ssä kplkain välähtänyt....
TERVEYDEN ja hyvinvoinnin laitos (THL) tiedotti perjantaina päivittäneensä kansalaisille tarkoitettua maskisuositustaan.
Vastedes kasvomaskin käyttöä suositellaan yli 12-vuotiaille.
Aiemmin THL:n ohjeistuksissa sanottiin, että maskin ohjeiden mukainen käyttö onnistuu vasta yli 15-vuotiailta.
Nämäkin nyt osaavat käyttää maskia oikein.....
Tuosta ei nyt enää puhuta mitää...keväällä aikuiset eivät osanneet siksi EI SUOSITELTU..
LAPSELLISTA JA TYHMÄÄ THL...hyi saatana mitä sakkia ootte.
THL ja saastat !!
THL = Taas Huijaamme Lampaita
Paljonko näillekin huijareille, valehtelijoille, tyhjäntoimittelijoille ja luopiolle tekimistä maksetaan.
Voi vain kysyä mistä ja mistä tekemisistä.
Eivätkö tosiaan pysty paremmin enää vääristelemään asioita ja kertomaan MIKSI pitää puhua skeidaa.
HALLITUS haaveilee !
MARIN mielessään toivoo !
STM suunnittelee, tutkii ja miettii !
THL taitavia haaveiden lannistajia !